NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Nope. Hij heeft vanmorgen pas van zich laten horen dat hij denkt dat hij toch niet genoeg tijd kan vrijmaken voor mij.

Heb hem laten weten dat ik het niet netjes vond dat hij al die tijd niets heeft laten weten en dat het voor mij zo ook niet hoeft....

Heb wel gisteren die jongen uit de buurt van Utrecht nog een mail gestuurd. Hij heeft hem inmiddels gelezen, maar geen reactie. Maar ik laat de eerste reactie nu van hem uit komen. Ik ga niet achter hem aanzitten (ook al is het heel moeilijk voor me!)

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hmmmm dat klinkt ook goed! Zal ff kijken waar ik op stuit in de winkel!
    Fijne dag Ninos, en kop op he! Laat je niet kisten!

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Voor jezelf opkomen hoor Zethu!! Goed gedaan! Wel een boutactie van meneer!! Maar genoeg vis in de zee....Ben benieuwd naar mr. Utrecht!

4. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    jij ook een fijne dag!
    Enne, komt wel goed hoor! :)

fijne dag ook iedereen!!
    X

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zo dat is ook wat zeg, niet leuk van hem. Ik geef je groot gelijk dat je het zo tegen hem gezegd hebt, weet hij gelijk dat hij jou zo niet hoeft te behandelen. Het kan soms raar lopen, eerst klonk hij zo enthousiast en nu stukken minder, raar hoor.

En voor wat betreft die jongen uit Utrecht, misschien dat hij eerst nog even goed wil nadenken over hetgeen hij je terugsturen wil, dat kan. Of dat hij het eerst wil laten bezinken.

En laat ze nu maar wat moeite doen voor jou hoor, je bent het dubbel en dwars waard. Zelfs al is het ook moeilijk voor jou, als ze echt in jou geinteresseerd zijn zullen ze dat ook moeten laten blijken in hun daden/acties naar jou toe, ten eerste je met respect behandelen, lijkt mij zo.

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Zethu, geen tijd voor je?? En zich wel inschrijven bij zoiets en jou eerst 'gek' maken..!? Ok logisch, wat een piel zeg, jij bent veel meer waard!

Goed dat je pas over 3 maanden terug hoeft bij de psych!! :)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Heb net reactie van mr. Utrecht

als ik iemand op het oog zou hebben zou ik daar mee moeten afspreken. Hij is er nog niet aan toe. Vriendschap wel, maar that's it voorlopig.
    Heb maar een reactie teruggestuurd dat ik niemand op het oog heb omdat ik toch steeds aan hem moet denken....

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zo hee, die kan mr. Utrecht in zijn zak steken, hihi, goed zo Zethu.

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nounou zethu, het is wat met die mannen! ga jij maar lekker je eigen weg, dan komen ze vanzelf wel!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zit hier echt ff serieus met tranen in de ogen.
    d'r zijn d'r zoveel die wat van me willen
    Maar ik ben zoveel om mr. Utrecht gaan geven dat ik desnoods 3 jaar op hem wacht... :(

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zethu ik vind het zeer slordig van beide heren.
    De eerste heeft totaal geen respect en de tweede is afhoudend (vind ik he) met andere woorden aan het lijntje houden.

Misschien is het iets om de film: "He's not that in to you" te kijken.
    en volgens mij bestaat er ook zo'n boek.
    Dan steek je heel veel voor jezelf op en zie en voel je aan, dat heel veel heren totaal geen rekening houden met jou gevoel en jij naief toekijkt wat er niet gebeurd.

Jij zit in een leerproces voor jezelf en bent vatbaar voor dit soort jongens, denk ik (ik ken je niet, maar ik herken heel veel uit wat je schrijft over de jongens).
    Eerst jezelf op de rit = zelfverzekerd zijn, een eigen leven leiden, en vrede hebben met jezelf en het alleen zijn, etc en dán dwing je automatisch respect af.

Het is een behoorlijke rit, maar telkens hier tegen aan lopen duurt uiteindelijk ook.

Wil je alle kracht toesturen die jij ook verdiend.
    Laat niet met je sollen.

Je bent LIEF

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meid, denk je wel een beetje aan jezelf?? Snap heel goed dat je veel om hem bent gaan geven, maar zolang hij zichzelf niet kan geven aan een ander zul je geduld moeten opbrengen. Wie weet blijkt over een periode dat jullie wel een hele goede vriendschapsband hebben ontwikkeld en dat is ook heel wat. Dikke knuffel.

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het zal zo wel weer gaan denk ik.

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Kop op meid, je bent sterker dan je denkt. Ga anders een eindje lopen om je hoofd weer leeg te krijgen, eventjes lekker uitwaaien. Daar knap ik vaak van op hoor.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goeiemorgen lady's !! :)

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Op dit moment wil ik gewoon ff janken.
    Ff alles eruit gooien.
    Als ik dat niet doe dan blijf ik een wrak denk ik.

Ga vanmiddag wel sporten.

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dit zijn pijnlijke dingen Zethu.
    Het is niet leuk en je hoeft het ook niet weg te slikken.
    Alles wat je onverwerkt weg zet, komt altijd weer terug.
    Net zo lang tot je er wat mee doet.
    Zorg goed voor jezelf en voel wat je voelt.

Je mag ook boos zijn hoor.

WAT EEN KOLERE STREEK :x

Ga idd sporten. Het haalt je verdriet niet weg, maar je maakt wel een bepaald stofje in je hersenen aan die je er doorheen sleept.

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    AMEN
    Ben het hier helemaal mee eens 8)
    Sterkte Zethu, jij komt er wel!

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan laat je het toch eventjes regenen nu en vanmiddag lekker afreageren tijdens het sporten en die beide heren nu eventjes in hun eigen sop gaar laten koken. Als zij nu iets willen dan zullen ze moeten laten zien dat ze jou de moeite waard vinden om daar hun best voor te gaan doen. Jij bent nu het belangrijkste meid, denk daar om, het klinkt misschien wat egoistisch maar omdat je nog vrij gevoelig bent door je verleden zul je jezelf toch ook ietwat in bescherming moeten nemen. Beide heren weten van je voorgeschiedenis, dan zullen ze moeten laten zien dat ze daar rekening mee kunnen/willen/durven te houden.

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Mr. Utrecht houdt daar ook wel enigszins rekening mee omdat hij vrijwel hetzelfde heeft meegemaakt.

Maar Mr. Arnhem is daar serieus al een paar keer kwaad om geworden dat ik er over begon...

Deel Deze Pagina