Het blijft balen dat je zo in onzekerheid zit.... Zou toch leuk zijn als het nog net lukt voordat hij weg moet denk ik zo! Ik duim in ieder geval voor je! Ik ga nu lekker mijn mannetje achterna naar boven Slaap lekker en tot morgen!
ja ik hoop t zo !! maar goed.. we zien wel ik ga ook naar boven , net gesport ben kapot ! ff douce en dan in bed project catwalk afkijken tot morgee !! slaap lekker en thanxx voor jullie meedenken ! x
Hallo dames, Kom me even afmelden van de ZP (voor nu)!!! Ben er veel te veel mee bezig en dat in onze 1ste ronde. Kan me beter even concentreren op andere dingen! Meiden wens jullie alle HCG die jullie verdienen en nodig zijn!!! Zet hem op en als ik behoefte heb om jullie weer op te zoeken hoop ik dat jullie allemaal in één van de Mama2010 topics rondhangen!!! Groetjes, Esther
Je hebt helemaal gelijk dat heb ik in het begin ook gedaan! Het moet nu gewoon leuk blijven in het begin. Hopelijk tot ziens als je zwanger bent!!!
hoi dames Ik meng me er even tussen, als het goed is.. hihi heb me net ook al voorgesteld.. over 4 dagen is D-day... hopenlijk niet..maar het is afwachten dit zou mijn 2e zwangerschap worden, heb al een zoontje van byna 5.. wat vliegt de tijd! wat wel vervelend is, ik ben mijn eerste zwangerschap er totaal niet mee bezig geweest... Met NOD of wat dan ook, wist niet eens wat het allemaal inhield haha.. Nu merk ik toch wel dat ik er veel aan loop te denken, en dat werkt dus averechts maar goed tis spannend dus voor iedereen hier
Hoi Brenda welkom hier! Tis altijd weer spannend dit soort dingen. Hopelijk kan je je ei een beetje bij ons kwijt (hmmmm....aparte zinsspeling je ei moet je juist vast houden hihihihi)
Welkom! En idd, hoe meer je weet, hoe meer je ermee bezig bent. Heb soms ook al spijt dat ik ooit op forum ben gegaan (zit ondertussen al op 4 verschillende fora ) En ja... Dat doet niet altijd even goed! Maar langs de andere kant, iedereen weet hoe je je voelt he, en je kan wel goed je hartje luchten hier! Iedereen begrijpt je, omdat ze het zelf ook al meegemaakt hebben he.
hoi hoi... Dank je knorrie.. ik probeer em vast te houden haha.. en meisje.. ja klopt, waar je mee omgaat word je mee besmet he..hihi.. maar dat is idd het leuke ervan, je wilt allemaal hetzelfde.. en ik ken het, heb ook op wat forums gezeten, toen ergens rond 2004.. we hebben vorige week een labrador pup van 8 weken gekocht dus ik heb toch een klein beetje me baby al.. goede afleiding om niet teveel aan de werkelijkheid te denken soms
Dat "dit is mijn baby" gevoel ken ik We hebben 2katten, en de kleinste word morgen 9wk. Met de andere (1,5j) hebben we ook altijd al gepraat, zeiden ook altijd van "ga maar naar papa/mama" Hihi, erg eigenlijk he, maar dat zijn voor ons nu op dit moment onze 2 dochters... Aangezien we nog steeds niet zwanger zijn.
haha nou ja voor veel mensen zal het wel raar zyn denk ik.... maar ik vind het eigenlijk vrij normaal.. die beestjes zyn net als kinderen compleet afhankelijk van je... de namen van de dieren staan ook onderaan de kerstkaarten erby altijd.. haha..
Haha leuk De buren bij mn ouders (vind het zo gek, zijn pas in mei verhuisd maar wil nog altijd "mijn buurvrouw" zeggen, maar technisch gezien klopt dat niet meer he ) hebben geen kinderen, en ook altijd een hele beestenboel gehad. En ook op elke verjaardagskaart stonden die erbij En kerstkaart ook! Toen snapte ik het ook niet echt, maar nu wel (zij zijn wel gewenst kinderloos, ofja, hij wilde wel kinderen, maar zij niet, hij heeft er zich bij neergelegd) Nu wij met die wens zitten, vind ik het heerlijk om nu de katten te hebben, toch iets of wat waar we samen mee bezig kunnen zijn, en van kunnen houden, mee spelen,...
Ik kom even voor de dames die morgen gaan testen HCG strooien. Wij willen l l streepjes zien!!! ps. hier toch al last van de bekkenpijn :x en moet nog 5 maanden
Hier staan de namen er ook altijd bij. En me vader heeft ons een vakantiekaart groet gestuurt voor Lynette Martin en Kyra (kyra is onze hond) Ook teken ik met kerst altijd een hondenpootje onder onze naam. Degene die het leuk vinden weten wat we er mee bedoelen.
Ook hebben we sinds dit jaar een kat. En voordat ik zwanger raakte uitte ik me moedergevoelens wel uit op me kat.Ze is een knuffelkat en sabbelt vaak aan me trui. Whaha geeft nog eens extra dat moedergevoel. Tjah een vrouwelijk lichaam doet dan gekke dingen LOL heb me er een paar keer op betrapt. Nu lig ze prinsheerlijk op schoot tegen me buikje aan te knorren. Ze is mijn meissie
jha super en met jou?? vandaag weer naar school geweest... nah jha was meer gezelligheid dan leren whaha.. we moeten een vluchtplan maken voor volgende week.. en woensdag moeten we weer naar school, dan komt de baas van t bedrijf praten over wat er volgend jaar allemaal gaat gebeuren enz..
goedemorgen het mama gevoel van onze kitten herken ik wij zeggen ook ga maar naar papa en mama hahah Maar verbaas me erover dat ik dalijk echt mama word Alleen de tijd gaat langzaam pffff
Hallo meisjes! Had me aangemeld, ben klein beetje geweest en nu ga ik weer! Op naar de Juni mama's! Ben me gister echt lam geschrokken, had het zoo niet verwacht..... Maar nu voor de wachters: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG