Sorry, late reactie maar broertje die in aussie zit kwam opeens op msn!! (nu nog steeds ) Heb een nieuwe temp en die geeft hoger aan dan mn oude...dus je kan het niet vergelijken met eerdere grafiekjes helaas...haha heb met die andere nog nooit de 37 gehaald!
Misschien is er binnen jou wel iets aan de hand in de vorm van vorming van, hee das een leuk woordspelletje
Ik heb van die zakjes, aanmengen met beetje koud water, en daarna heet water uit de waterkoker/fluitketel erover heen.
Dat geeft toch helemaal niets, wij vangen je hier gewoon eventjes op, en misschien moet je straks gewoon even lekker naar bed gaan om e.e.a. weer proberen in rust te krijgen.
ik heb net een kop koffie op, die smaakte niet echt lekker, hmmm misschien straks in de pauze eventjes snel naar de groothandel, lekkere broodjes, en chocomel oid gaan halen, of blikje erwtensoep, is het ook net weer voor, lekker hoor, jammie, smikkel, kwijl, slurp.
ik heb uiteindelijk ook oplos choco gebruikt maar dan met warme melk. Het is even creatief omgaan met de mogelijkheden nu dat de bistro beneden in het complex dicht is....
Ja he het laatst dat ik van haar weet dat ze een Mk had gehad en dat ze wat afstand nam maar mis haar wel
Nee, geen idee, ze heeft bewust meer afstand genomen van ZP en dat was het laatste bericht. Moet nog wel regelmatig aan haar denken hoor, het was ook niet niks waar ze doorheen moest.
Ik zie trouwens dat ze nog wel af en toe spiekt....haar laatste ZP activiteit was gister! Hallo Leeuwtje!! We love and miss you!!