is n beetje riskant kan er nog van alles misgaan vmk bijv.. toch ?? en als je op/na je nod test is dan beter
Oke, maar ik vind het wel een heel prettig idee dat ik in ieder geval dan weet (in geval van een vm) dat ik zwanger geweest ben. Weet gewoon graag wat mijn lichaam doormaakt
ladyss ik ga ff werken 15.30 tot 17.30 en dan kom ik hier weer FF koekeloeren ( ik zeg wel FF maar moet poetsen en opruimen enz.. maaar je raad t al NUAL geen zin in laat staan na t werken ; ) xx kletze
ja snap ik ook wel zou ook echt nieuwschierig zijn maar vor de telerustelling zou ik wachten ( ik dan ) maar goed wel super dat ie posi is !! x ik ben weg
Suc7 daarmee, ben bang dat je daar wel eventjes zoet mee bent, en anders je bank bellen en het geld terugvorderen, dan stopt het geheid.
omdat de kans op een mk voor je NOD het grootst is. En vaak heb je dan ook nog eens last van twijfeltesten. Daarbij vind ik het zonde van het geld. Die kan je beter aan je kleintje besteden...
hey Rimar, goede middag... Had je mijn mannennieuws nog gelezen? hahaha. Ik vind het echt lachwekkend worden!
Gp, Doe waar je je goed bij voelt! Ik testte in april ook 1 dag ná nod positief en kreeg alsnog een vmk... Dus of je nou voor of na test, het blijft altijd spannend tot na de eerste echo
Dat vind ik toch een beetje rare conclusie, alsof ik die 2 euro opzij leg en aan mijn kleintje besteed. Het voelt nu ook alsof ik het aan mijn kleintje besteed. Ik ben de laatste 3 jaar 3 keer zwanger geweest (incl nu) waarvan 1 keer een miskraam en 1 keer een bbz en in alle gevallen was ik blij dat ik het wist. Zo betekende het meer voor mij. maar goed ieder zijn mening
Ja ik was net eventje een stukje terug aan het lezen. Weet je hoe we dit gaan noemen? Ik weet een hele leuke naam hiervoor: Zethu's soap
Hoi meiden! Ik ben er weer. Ben even een leuk pakje voor mijn nichtje van bijna 1 wezen kopen. Natuurlijk 2 x de kv naar binnen en naar buiten... 3e x toch maar zwtesten gekocht. Pfff... ik wil duidelijkheid! Mijn nod zal toch zeker deze week wel zijn??? Waarom testen er toch zo veel meiden posi vlak voor NOD.... de hoop zakt me nu al in de schoenen...