houden jullie nu trouwens al rekening met dingen? roken, drinken, bepaald eten? levensstyl veranderingen? ik heb dat bij me zwangerschap dus nooit gedaan, terwijl ik niet eens wist dat ik zwanger was in begin.. heb ook gewoon gerookt.. dus gelukkig is er niets fout gegaan, nadat ik het wist ben ik wel meteen gestopt.. wel met veel moeite...zo easy is het niet ook al is het voor een goed doel... helaas na de bevalling weer gaan roken..
ja ik heb ook al veel andere dingen gevoeld (lage rugpijn, serieuze steken, vlagen van misselijkheid) maar ja ik wacht liever af dan dat ik mezelf valse hoop ga geven.
ik ben wel gestopt met roken van zodra we beslisten om met aan een beebje te werken (eind juni was dit). ik drink wel nog af een toe wat wijn hoor. je kan toch niet stoppen met leven ook hé. Als ik echt weet dat ik zwanger ben ga ik er wel meer opletten dan hé. hoe zit dat eigenlijk met sporten en zwangerschap???
ik heb naar je geluisterd hoor voel me niet oke, maar het is tot rust gekomen .... ben na mijn laatste berichtje in slaap gevallen en net pas wakker
@roken: ik heb de sigaretten eruit gegooid zodra ik men laatste pil heb genomen. Gaat heel goed nu moet ik zeggen. @alcohol: ik drink geen sterke meer,maar af en toe een glaasje cava of een wijntje ga ik echt niet laten nu. en dat gebeurd dan enkel als ik een feestje heb of een etentje. @eten: samen met het verdwijnen van de pil is ook men zin in filet americain verdwenen dus dat is wel goed. Voor de rest eet ik de laatste twee weken voor men NOD geen steak meer (cry ) en let ik ook op zeevruchten en rauwe groentjes (op restaurant dan toch ) @yaraah dat is te laat bij mij,heb verschrikkelijk veel hoop dus de klap gaat des te harder zijn.
nou vind het wel knap dat je dan nu al gestopt ben, ik rook nog steeds.. zwak zwak.. maar jah das nou eenmaal de "verslaving" en sporten? volgens mij mag je gewoon blijven sporten..ligt er ook wel aan wat voor sport.. wat beoefen je?
zo idd me too... hang echt letterlijk al de hele dag achter de pc... Kleine zit naast me met me laptop filmpjes te kyken op youtube haha..Moet echt van me stoel af dalijk om aan het eten te beginnen maar heb totaal geen fut vandaag!
Ik ga 2 à 3 keer in de week naar de fitness, ik volg daar de groepslessen (bodystep, zumba en RPM). IK vraag het wel aan de gyn als ik echt zwanger ben.
ik heb behoorlijk wat energie gehad vandaag. heb deze voormiddag boven gepoetst (badkamer, bureau, slaapkamer en logeerkamer) daarna boodschappen gedaan. dan gekookt daarna hout beginnen stapelen onder afdak zodat we deze winter droog hout hebben voor de open haard dan nog pudding gemaakt en nu ff aan de pc.
nee en weet je vroeger wisten de meeste vrouwen niet eens dat ze zwanger waren tot ze echt een paar maanden ver waren en wij lopen hier ook toch gezond en wel rond hé.
Leuk hoor folders:x Meiden die net slecht nieuws hebben..... sla de Wibra folder maar snel over!:x Meiden die mooi op roze staan, ga maar gauw koekeloeren
Wat een actief dagje zeg....Ik heb helemaak niks gedaan vandaag...eerst stress voor afspraak nu uitgeteld op de bank.....gelukkig staat er nog chinees in de koelkast
idd vroeger was het allemaal zo veel makkelijker.. voor alles en zeker rondom zwanger zyn/worden staat tegenwoordig overal een TE voor.... tis nooit goed, terwijl we net wat je zegt allemaal groot zyn geworden
Hey dames! Hoest hier? Gezien de lijst gaat het niet zo goed ...... *KNUFF* voor iedereen die het nodig heeft!!!! zal zo ff terug lezen (net uit het werk....)