NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    WVEG.. nee meid!! Jeetje weet niet wat ik moet zeggen.. sterkte meid..

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Voor iedereen:

HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ja SPRING VANG SPRING VANG!!!! :D

Thnx!!

4. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    *vangt HCG'tjes van Loran* Dank je wel!!!

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    graag gedaan:)

6. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    goede avond allemaal! lekker gegeten iedereen?

*nu eerst tijd voor een senseotje*

7. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    VANG, VANG,VANG,VANG!!!!
    ik hoop dat het helpt aankomnede weken:D

8. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ben soepie aan het eten, mijn darmen zijn nu eindelijk tot rust gekomen en ben niet meer misselijk...pff
    dus soepie gaat er wel in:)

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nog 5 keer slapen!!!!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier nog een, alleen is die van mij naar school :D

11. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    hoeoeoe!!! spannend.....
    wachten duurt lang he?

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi meiden!

Bent ik weer :)
    Vanmiddag een dutje op de bank gedaan... belt cyntjeman op dat ie met ingang vanaf vanaaf weer lascursus heeft! Fijn hoor, zo op het laatste moment! Die is weer een jaar lang op dinsdag avond onder de pannen.
    Na het eten mezelf naar mijn nagelsalon gesleurd om mijn nagels te doen. A.s. zaterdag feest dus.... Belt schoonmoeder tussendoor over de kerstcadeau's enz enz.... nu zit ik lekker aan de koffie.

Als mijn cyclus langer is als de laatste (deze staat trouwens op 28 dagen ;) ) hebben cyntjeman en ik misschien wel géén sexvakantie hihihi!

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Nog 9 nachten slapen Ooooef :$

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Druk druk druk, maar dat leid je wel lekker af van de test-stress ;)

O nee en dan kan je nog die zus van je niet jennen! hihi :D

15. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden, heb wel even zin om te kletzen, ik heb mezelf ook in de lijst van oktober gezet, sta ik op dag 26, als ik tenminste weer cyclus heb van 28 dagen.
    Vorige maand had ik dus netjes een cyclus van 28 dagen (waren toen 3 weken met vakantie, lekker ontspannen), heb het idee dat ik nu weer een langere cyclus heb, want heb al 2 dagen Witte ovutesten, BAH! En we klussen maar raak, dat zullen we dan nog een tijdje moeten volhouden...
    ps net boerenkool met worst gegeten....hahaha

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hallo meiden,

pffffff lange dag gewerkt, eindelijk weer thuis.
    vandaag onwijs last gehad van krampen, (nu nog)
    heb er nog nooit zo´n last van gehad, en een bloedverlies, niet normaal, moet om het half uur naar de wc als ik niet door wil lekker. mijn baas zat al raar te kijken dat ik steeds naar de wc moest, was ik even blij dat ik vanaf 2 uur alleen was!!!

heb een serieus gesprek gehad vandaag met mijn mannetje, en we hebben besloten en rust pauze in te lassen. dit wouden we een maand terug al doen, maar ja, zet jezelf daar maar toe, een vrijwillige pauze, terwijl je onwijs graag zwanger wilt worden. we zijn allbei wel een beetje geschrokken van afgelopen week, wat er allemaal gebeurd is, en nog gebeurd, mijn lichaam wil op 1 of andere manier nog niet volgens mij.

om mijn gedachten op wat anders te zetten, ga ik een cursus ontspanningsmassage volgen, dit wil ik in de toekomst ook als werk gaan doen. ook ga ik op zoek naar een andere baan, meer uren, dus meer zekerheid. genoeg drukte dus, mischien een rare manier om niet met het zwanger worden bezig te zijn. maar ik merk aan mezelf dat het teveel ermee bezig zijn, zijn tol begint te eisen. iedere maand die teleurstelling en dan tot slot de domper van vandaag, kom er eerlijk voor uit, ik ben er kapot van.
    Gedachten op wat anders en in januari met frisse moed beginnen dat is ons motto.

alles aan de kant, geen ovutesten meer, geen temperatuurkaartjes, helemaal even niks. (helaas ook zp meer, want ook dat doet mij denken aan een mooie bolle buik;))

het was voor mij een moeilijke keuze, want ik wil zo graag:), maar merk aan mezelf dat ik (we eigelijk) er teveel mee bezig ben, wil graag een beebje, maar dan wel met mijn vriend, zonder spanningen en dergelijke

ik wil iedereen heel veel succes wensen, en dat iedereen, wanneer ik in januari terug kom, een mooie bolle buik heeft!!

sorry voor het lange egobericht, maar kan moeilijk weg gaan zonder afscheid te nemen van jullie.:D
    en natuurlijk wil ook jullie ook bedanken voor de gezellige dagen hier op zp, het zp-koor en alle andere lol die we hier gehad hebben.

xxxxxxxxxxxx, liefs
    en dikke knuf WGEV en WGEVmannetje

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohhhh.... maar dat hoeft zij niet te weten :D:p Op de bedden springen is altijd leuk he? Ook als het raak zou zijn nu dan springen we op de bedden van geluk !

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
  19. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    WGEV... Kom hier net kijken maar heb wel het 1 en ander meegekregen, wil je alleen even sterkte wensen en veel succes met alles wat komen gaat, werk, cursus etc!!

@ cyntje.. wat een mooi jurkje! echt super lief... koop ook altijd voor me nichtje..aangezien ik het voor me zoontje niet kan kopen, maar voor meiden hebben ze echt veel meer leukere dingen dan voor jongens..

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @wgev Heel veel sterkte de aankomende tijd meis. Goed dat je aan jezelf denkt hoe lastig het misschien ook is. Doe rustig aan en we zien je wel weer verschijnen als de tijd ernaar is.

Deel Deze Pagina