Hey Wgev, sterkte met je keuze! Knap van je, dat is echt niet makkelijk. Het is logisch dat je er kapot van bent, ik voel precies met je mee. Ik hoop je in januari terug te zien hoor! Hier begint het buikpijn in vlagen toe te nemen maar de bloeding neemt eigenlijk alleen maar af....
hee wgev , pff snap indd dat je even een pauze inlast , is ook niet niks .. n jaar bezig dan eindelijk zwanger en dan ook meteen een mk erbij .. pff wil je heel veel succes wensen de komende tijd , lekker ff tijd voor jezelf en je mannetje . en wanneer je weer zin hebt om hier te komen kletsen , wij blijven (als goed is ) wel plakken hoor ! xx lydia
Wgev... heel veel sterkte de komende tijd... En heel veel succes met je plannen! Over een paar maandjes kom je gewoon weer lekker meekletsen (misschien wel zwanger en wel!) Liefs Cyntje78
Ik had eigenlijk een héél leuk ander tuniekje! Maar toen ik aan de kassa alles nakeek bleek dat dat de verkeerde maat was! Maar 68 ipv 86! En bleek dat er geen 86 was! Balen joh! Ik vond trouwens dat ze bij de Hema alleen maar bagger hadden... viel met tegen want de hema heeft vaak hele leuke dingen!
wgev, heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je met je mannetje de rust kan vinden en dan een gezonde beeb in je armen kan houden *knuff*
Lieve Wgev heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik hoop dat de rustperiode jullie goed doet en dat het wanneer jullie er weer voor gaan snel raak mag zijn! DIkke knuf!
Hey meiden, Net een goed maar heftig gesprek met me mannetje gehad over alle gevoelens die loskomen nu we met al die onderzoeken bezig zijn. We gaan hier namelijk heel verschillend mee om. Hij had zoiets van alleen maar goed nieuws dus das fijn en ik heb nu zoiets van pffff...zolang wachten tot we echt nieuws en hebben en verder kunnen. DIe onzekerheid vind ik gewoon slopend. Maar toch wel fijn dat we er even over gepraat hebben. Hij vind het namelijk ook erg moeilijk om mij op te vangen en weet niet zo goed wanneer hij wat moet zeggen of dat hij gewoon zijn mond moet houden. Ik heb hem maar gezegd dat ik dat ook nooit weet en dat hij vooral zo door moet gaan zoals hij doet want ik kan hem ook geen handleiding geven. Heb op dit soort momenten wel medelijden met hem hij bedoelt t zo goed, maar weet t gewoon echt niet. Is soms wat stuntelig en daarbij ben ik ook zo wisselvallig als de pest..........
hey meiden, bedankt voor de lieve woorden, ze betekenen veel voor mij op dit moment. had eerlijk gezegd niet verwacht dat me dit zo ging aangrijpen, dat een keuze je zo verdrietig kan maken. had nog een mooi gedichtje geschreven voor de meiden die er nu niet zijn. (weten ze in ieder geval waarom ik er niet meer ben ineens) maar kan hem nergens in mijn profiel kwijt, hij is te lang, iemand een idee waar ik hem kan plaatsen? of zal ik hem gewoon hier nog neerzetten? liefs
vind het knap van mannen dat ze zich zo gedragen tegenover hun vriendin, heb van een vriendin van mij, die na 1,5 jaar nog niet zwanger is gehoord dat haar lief heeft gezegd er klaar mee te zijn, hij wil dus niet meer, is ook een beetje uit de hand gelopen allemaal, hun relatie staat op het spel nu, vandaar ook onze keuze. denk dat het idd heel goed is, om met elkaar te blijven praten over je gevoelens. maar volgens mij zit dat wel goed bij jullie
schrijf alleen in NOD, maar zal hem hier plaatsen, dan komt hij wel bij alle dames voor wie het bedoeld is rust.... even wat rust is voor mij nodig, laat het zo zijn, niets is overbodig. de keuze was een beetje vertraagd, maar daarom misschien nog wel beter geslaagd. later proberen wij het nog maar weer, hopelijk lukt het ons dan in 1 keer. zeer deed deze keuze mij wel, maar het lukt allemaal niet zo snel. teveel moeite kost het mij, en teveel verdriet. gewaarschuwd door mijn lief, die alles ziet. hij was het die de knoop heeft door gehakt, bij ons beiden is de moed in de schoenen gezakt. de teleurstelling is daarom o zo groot, maar niet in zak en as, niet in nood. blij de keuze hebben gemaakt, vroeg te beginnen, wat is dan nog laat? volgend jaar proberen we het nog een keer, niet naief bedoeld, maar nu doet het teveel zeer. mooie baby's overal om me heen, behalve wij, we hebben er geen een. rust in ons hoofd dat willen we eerst, voor het ons hele leven beheerst. ooit komt voor ons ook die mooie dag vol plezier, en is er een baby'tje van ons beiden hier!!!
mooi wgev en volgend jaar is er vast meer rust en ruimte...gelukkig zijn er mannen die zien wat er goed is voor hun meisje
Die mannen hebben het ook helemaal niet gemakkelijk hoor... Die kunnen zich niet goed inleven in onze gevoelens. En dan vindt ik het héél knap als ze er voor uit durven komen dat ze niet goed weten hoe/wat en wanneer te reageren. Een vriendin van mij is een jaar bezig geweest voor een 3e... mk achter de rug en op een gegeven moment hebben ze samen besloten om te stoppen.... dus zij aan de pil. Tot ze een maand of wat later posi testte! Ook voor haar man een hele shock! En hij heeft bij de vk een extra gesprek gehad omdat de vk weet dat de mannen vaak worden "vergeten"
heel mooi wgev.. heb in aug ook 'n MK gehad en weet hoeveel pijn 't doet. Heel veel sterkte met alles en geniet maar lekker van je mannetje en van de rust. Vind 't een dappere en verstandige beslissing. dikke knuf en tot..
Ohhh wgev.... wat mooi! Ik vind het heel knap dat jullie samen de keuze hebben (kunnen) maken. Dat bewijst hoe sterk jullie samen zijn.... Liefs Cyntje78
ja, ben daar wel blij mee ja. hij vond het moeilijk om te zeggen, maar is erg opgelucht nu het is een geweldige schat heb in mijn profiel mijn mail adres gezet, laten jullie even weten wanneer je zwanger bent, ben niet nieuwsgierig ofzo maar lijkt me leuk te horen wanneer het gelukt is. (anders kan ik geen afscheid nemen van zp)