Wat vervelend voor je Nieuw! En dit wordt ronde 3 voor je als ik het goed zie? Spannend allemaal he, je moet steeds maar afwachten en hebt niks zelf in de hand. Niet echt mijn ding, maar ja. Sterkte in ieder geval! Groetjes, Caitlin
Ja, de derde ronde...... Het is idd moeilijk dat wachten, maar het is ook weer zeker het wachten waard Vind het al fijn genoeg dat ik hier mijn "ei" kwijt kan... Liefs
Hoi Dames! Ik zie dat er weer wat nieuwe gezichten bij zijn gekomen! Voor de meiden die ongi zijn geworden balen, maar gezellig dat jullie erbij zijn. Gaan er een vruchtbare maand van maken. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de fertiliteit poli. We kunnen woensdag 16 september al terecht voor de intake.....Best snel. Ik vind het best wel erg spannend nu allemaal. Hoop dat ik deze week beetje door ga komen. Heb zomaar het idee dat ik hier veel te vinden zal zijn....
Hoi hoi, Geen verstand van Fertiliteit.. maar wil je wel succes wensen, en hopen dat deze week snel voor aan je voorbij gaat. Groetjes,
Jee, wordt al wat drukker hier. @ charmed Knorrie: heel veel succes bij fertiliteit. Laat het in het begin al die onderzoeken maar over je heen komen, want je wordt echt helemaal gecontroleerd..... bloedprikken, inwendige echo, ziektegeschiedenis van jezelf, je partner, en familie.
Zo te horen ken je het hele riedeltje al.....Ik vind het maar helemaal niks al die doktoren etc.....maar ik zal het idd maar over me heen laten komen
Goh spannend meid! Ik weet er niet veel van (ik werd vorige keer net zwanger voor we dat 'traject' zouden doorlopen), maar ik wil je wel heel veel succes wensen! En ik hoop dat de week snel voorbij vliegt voor je!
hallo allemaal ik lees vast even mee met het forum omdat ik verwacht dat mijn NOD in september is. groeten Suzanne
Yep, half jaar geleden meegemaakt. Met als enige verschil dat bij mij al bekend was dat ik pcos heb. En als ik nu weet waar ik het voor gedaan heb? Ach ja, voor in de toekomst weet ik wat nodig is als ik weer voor kids kan gaan.....
Hoi Dames, Ik kom me hier ook even aan melden. Helaas ben ik ook ongi geworden. Eigenlijk zondagochtend. Ik baal er onwijs van. Dus we gaan er maar weer tegen aan.
wat is het stil hier. Heb niemand iets te vertellen. Ik ga nu even de was buiten hangen ben zo weer terug.
Ik ben nog niet ongi, dus weet (nog) niet wanneer mijn NOD is in oktober.. denk dat de rode duivels zich deze week wel gaan melden...
in het begin was ik niet zo positief. Maar het is nu bijna (morgen) een maand officieel uit. Ik weet al sinds 5 weken dat het echt niets meer ging worden. Hij is al 6 weken weg. Ik heb gewoon zin om verder te gaan. Ik hoef gelukkig alleen nog maar in de berging te kijken of ik daar nog troep van hem vindt (zal wel niet) En er voor te zorgen dat de spullen die ik gevonden heb op de een of andere manier bij hem terechtkomen. En dan kan ik dit hoofdstuk voorgoed gaan sluiten.
Sta ook op de lijst van oktober ben vorige week maandag gestopt met de pil, na 1 dag bloed blijf ik last houden van "oud" bloed. Wat is die pil toch een troep (heb hem maar 6 maanden geslikt, na bevalling van mijn zoon, die is nu 11 maanden) Dus van de klus komt het niet echt.... Misschien dan maar vanaf 1e echte ongi, voor het eggie...
hoi sabrina wat vervelend dat je last blijft houden van je buik. Kan dit niet door de ongi komen??? groeten Suzan