Dat hoop ik zéker!! Mijn gevoel zegt niet zwanger, maar mijn lichaam maakt me in de war... Maar helaas laat mijn intuïtie me niet vaak in de steek.. we'll see..
@ dingetje: goed nieuws voor je dus dat de duivels nog wegblijven. Ook geen ongi-achtige klachten? @ petatje: waarschijnlijk gaan we dan ook uit eten... Dat is tegenwoordig wel duur... Hey, als ik extra naar Utrecht kom, dan mag hij er toch wel wat voor terugdoen
Ja, maar al zeker 5 dagen dat ik denk dat ik ongi wordt.. gisteren zelfs gedroomd dat ik ging bevallen. Die ongi-krampen verwerkte ik in mijn droom als weeen hahahaha... was ervan overtuigd dat ik gisteren dan écht ongi zou worden.. maar nog steeds niets... vandaag misschien toch maar testje aan wagen... de enige houvast die ik heb is dat ik vorige zwangerschap 1 week na NOD pas positief testte
Hoi Dingetje, Ik had op dezelfde dag getest met een sensitest een kruidvat test. Sensi was negatief kruidvat positief...
Ik heb ook nog steeds last van ongikrampen, is heel raar, maar ook een dikke positieve test..zo vreemd. Ik denk dat mijn lichaam nog in een soort routine zit, zo van oja...ongi tijd of zo
en toch heb ik wel vertrouwen in de sensitest.. is de enige die bij ovulaties bij mij een streepje geeft... waarschijnlijk heb ik maar lage aanwezigheid van die hormonen of zo..
weet wel dat vorige zwangerschap ik ook ongi krampen bleef houden terwijl ik al positief had getest, maakte me echt enorm onzeker!
GP84: HIEPERDEPIEP!!! Zethu: Mr. Arnhem weer in the picture? en concurrentiue van Mr. Utrecht. Gaat goed zo!!! Geniet van deze leuke flirt tijd!!
het is echt ijs ja! moet nu toch maar gaan, anders ben ik niet op tijd om met eiegen poes naar de DA te gaan! Cor is nu zo zielig, hij mocht niets meer eten na gisteravond 18.00u. Nu zit hij dus alleen boven, en die andere twee beneden, die moeten natuurlijk wel eten!
Goeiemorgen allemaal! Ik ben gewoon wéér vroeg wakker op mn vrije dag! Normaal kan ik mijn bed niet uit voor 10 uur... En hier ook nog geen ongi.... ik zit nu op cd 31???