@ Zethu, haha, die soap van jou! Dat doe je goed, je hebt ze allebei aan het smsen, msnen en bellen gekregen!Ben benieuwd naar 't vervolg! @ GP wat heerlijk voor je joh! Nogmaals gefeliciteerd hoor @ Dingetje, Ik hoop dat voor deze keer je intuitie je in de steek laat en je wél zwanger bent! Ik duim voor je!
By the weg..... het sneeuwt een beetje hier... WAT IS DAT DAN TOCH??? Brrrr winter....maaaaaar dan komt het skiseizoen ook wel snel dichterbij!
Ik heb gehoord dat dat hetzelfde kan aanvoelen als ongi-krampen. Helaas geen ervaring mee... Werk ze!
Nee niet gebruikt, wist ja niet waar de aan/uit knop zat, dat had je me niet verteld. En ik denk dat het deze ronde niets gaat worden, manlief had gisteren helemaal geen zin om te klussen, heb het 3 x geprobeerd, maar helaas. Mijn enige hoop is dat vandaag de ovutest nog positief is dan heb ik nog een kans, anders kan ik linea recta over naar november gaan
Nee... afgelopen vrijdag was het nog niet binnen Alleen de stolling uitslag weet ik al 2 weken, die was goed!
Mogge Kris, Zethu is met haar soap bezig, zie een paar pagina's terug. Het wordt heel gezellig bij haar zo te horen met al die sms-jes enzo
Is ook heel gezellig. Zit hier ook behoorlijk te lachen. Alleen dat lachen doet nu wel behoorlijk pijn aan mijn rug
Rimar, had jij gisteren niet een positest? Dan heb je vandaag toch nog kans? Of heb je je ei al gevoeld?
Dus vanavond is dat 72 uur geleden zeg maar... het zóú kunnen... een kleine kans dat ze nog zwemmen! Gewoon vanavond weer proberen! *duim, duim*
Moet er over 2 uur zijn. Dadelijk ff warme douch, dan is het meestal al weer iets minder. En natuurlijk al wat pijnstillers innemen, anders hou ik het echt niet uit. Of zal ik het nu ff achterwegen laten omdat ik naar de HA ga?