NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Cyntje, spannend zeg! Hou ons maar 'live' op de hoogte hihi :)

@Yootje, arme Cor! :( Is het een poezenbeest? Geef 'm maar een dikke knuffel (ben gek op katten!)

2. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit maar te denken DA ( drogist?? ) je kind, je man.........:(

OOOOOOOHW dierenarts...... hje huisdier!

wat is er dan dat Cor moet blijven?

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hè meid, dat is altijd lastig, onze kat houd ook echt niet van autorijden, is ook erg bang, vanaf kitten aan al. Als je geluk hebt is hij nog iets verdoofd als je hem weer gaat ophalen, dan heeft ie minder last op de terugreis.

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ja het is ons kleine katertje, ogherm, arm ding! zodra hij terug is ga ik hem helemaal plat knuffelen.....

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou, meiden ... het lukt me echt niet om hem op de foto te zetten Ik heb dan ook al een oude camera...
    Ik ga nu de laatste 4 nagels bij mezelf doen.

Tot straks!

6. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hij wordt gecastreerd. wij hadden dat nog niet laten doen, omdat hij hier steeds binnen is. In Belgie hebben ze ruimte genoeg om naar buiten te kunnen, maar ik weet niet of daar ongesteriliseerde poezen rondlopen! hij krijgt ook een chip vandaag!

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Zo, ff lekker gedoucht. Maar ik blijf mijn rug gewoon voelen. Dat had ik afgelopen dagen dus niet. Shit-zooi.

Ik heb deze tarot-kaart trouwens al 5 keer getrokken! Iedere keer als er weer beweging zat in de mannen....

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jammer maar helaas, wat voor creatie maak je op je nagels, of gewoon even lekker behandelen en lakken?

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat klopt wel, gelukkig is het ook maar een stukje. over een aantal weken, die rit naar Belgie zal veel vervelender voor hem zijn, voor alledrie trouwens.

10. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    hihi dat had ik in eerste instantie ook. Ik had ook van::(

Yootje, weet ook hoe dat voelt, je poezenbeest achterlaten bij de da, niet leuk!!
    Hopelijk mag je 'm snel weer meenemen en knuffelen!

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het is nooit leuk om je huisdier bij een da achter te laten. Ik zou er niet aan moeten denken om mijn vogel te moeten missen....

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gewoon eens een witte F.M. met acryl

Doeidoei! Tot straks!

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan heb je dus grote kans dat hij versufd weer mee naar huis gaat, was bij die van ons wel zo, dan is de rit terug voor hem niet zo heel erg, omdat ie niet alles zo bewust meekrijgt. Hij leek toen alleen wel dronken toen hij uit de reiskooi kwam, heel zielig, maar hij heeft er nu totaal geen weet meer van. Maar dat wordt straks dan ook wat als hij mee gaat verhuizen, dan moet ie ook weer in een auto.

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is wel heel apart zeg 5 x dezelfde kaart, en dat terwijl er keuze genoeg is qua kaarten, toch?

Ik ben benieuwd wat je huisarts hiervan maakt, van je rug dan welteverstaan:D. Hoe laat heb je de afspraak?

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja keuze genoeg uit de kaarten.

Ik heb om 11 uur de afspraak. Moet dus over kwartier/20 minuten weg. Dan ben ik iig op tijd. Zal waarschijnlijk wel een tijdje moeten wachten daar. Ze loopt altijd wel wat uit.

16. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    we willen de poezen wel alledrie tegelijk verhuizen, dan zetten we de reismandjes wel naast elkaar op de achterbank, haha! dan zijn ze ook niet alleen, mischien dat dat wel scheelt! de konijnen verhuizen we gewoon in het hok! de kippen zullen wel al eerder gaan, dan ook in de reismandjes van de poezen, haha

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Misschien is het hadiger om je DA te vragen of ze iets hebben waardoor ze alle 3 rustiger zijn tijdens een wat langere rit.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is wat zo'n beestenboelverhuizing. Is daar wel plek om ze een tijdlang binnen te kunnen houden om te wennen?

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat is wel een goed idee Rimar! ik zal dat straks meteen vragen wanneer ik Cor ga halen....

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Yootje, dat had ik vorige week ook! Moest de hond en de kat onder narcose voor tandsteen. Bij de hond moest ik er bij blijven totdat ze sliep. Ik ben met tranen in mijn ogen weggelopen. Mijn babies!!

Deel Deze Pagina