Nou dan wens ik je nu alvast sterkte en ik hoop dat ze wat voor je kan betekenen dat je rug gauw weer beter wordt.
Cyntje: ik heb nog nooit indrooglijntjes of wat dan ook voor andere 2de lijntje geproduceerd met de KV 2/5 testen!!!
Bij ons zitten beide katten in 1 mandje en voor de lange reizen naar NL gaat er een deken overheen. Lekker slapen! Misschien een idee?
Je weet het maar nooit en als je daarmee hun leed iets kunt verzachten dan ik het een kleine moeite toch?
En ze zou ook foto's posten, tenminste als ze die meekrijgt, het schijnt al een wereld van verschil qua grootte te zijn, dus ben heel erg benieuwd
gp894 GEFELICITEERD! * 3kats springt,vangt rondzwevende hcgtjes van mermaid* dank je wel meid, 12 weken alweer! 3 kats hoop dat de hcgtjes deze maand eens helpen...
we kunnen dan inderdaad ook een deken eroverheen doen... maarre dat mandje wat jij hebt, is dat wel groot genoeg dan en is dat dicht? anders gaan ze toch door de auto wandelen?
ha rimar, het gaat weer hoor...een beetje slapjes en pijn in mijn keel, maar verder goed, ga straks weer werken. hoe is het met jou? hoop dat je ventje vanavond wil klussen en je dan mooi op tijd bent...
he yootje, spannend allemaal hoor zón emigratie, hoop te doen want jullie gaan al behoorlijk snel of niet? zielig is het he je katje achterlaten bij de da, komt wel goed hoor, geef m straks maar een dikke knuf
Nou, net toch ff naar kruidvat gegaan voor die testjes.. maar hartstikke negatief.. denk dat mijn intuïtie dan toch gelijk heeft... Hopen dat ik niet ongi wordt en zondag dan maar posi test met de testmarathon!
Ik ook, over 2 uurtjes kan ik weer testen, dus dan weet ik of het nog zin heeft om te gaan klussen. Maar ik ben blij dat het weer beter met je gaat.