Issuh nietuh goed nee Kan ook oververmoeidheid zijn he, schijnbaar had je het nodig. Heb net vakantie gehad en daar sliep ik ook iedere nacht 10 uur echt bizar veel voor mijn doen. Ook verhuizing etc achter de rug, dus wie weet heb jij hetzelfde..
ach ja, ben nu al begonnen met oorthermometer, dus maak deze maand ook zo af. wil volgende maand kijken of het anders word als ik een andere thermometer gebruik. moet toch minimaal 3 maand temperaturen voor ik bij de ha terecht kan, dus vandaar dat ik begonnen ben. nog even en dan zijn we alweer een jaar aan het proberen, had niet verwacht dat het zo lang zou duren, weet wel dat niemand dit verwacht, maar baal er heel erg van. een paar van mijn vrienden, hebben zelfs al een baby, zijn rond de zelfde periode gestart als ons. doet wel een beetje pijn, maar nog steeds vol goede moed hier!!!!
Ik ben ook errug moe, lag gisteren wel iets te laat op bed maar heb daar normaliter geen of weinig last van, helemaal omdat ik de avond ervoor goed geslapen heb en nu maar 6 uurtjes, heb ook prikogen, bleeeeh, word hier niet vrolijk van
Dat herken ik, onze beide buurvrouwen zijn met tussenpozen van nog geen maand achter elkaar moeder van dochters geworden, die lopen inmiddels al.
ja dat zou kunnen, heb ook net school afgerond, had het echt druk, nou ja, afspraak staat al, kijken wat ie zegt morgen iedere nacht 10 uur dit was, hoop ik, maar 1malig
ja balen he, maar gelukkig hebben wij elkaar nog, hier is het reuze gezellig, ondanks dat we nog niet zwanger zijn!!!!
whoehoe ik heb hem whuhahahahahahahahahah lig weer helemaal in een deuk whoehahahahaaha YouTube - Bring Flowers
Ja hij blijft leuk. Heb je wel eens dat stukje van brigitte kaandorp gezien over het verschil tussen mannen en vrouwen, ook zo hilarisch, je moet er van houden maar ik vind dit heel erg leuk YouTube - Brigitte Kaandorp - Man versus Vrouw
moet nu echt weg hoor, mannetje komt zo thuis en heb nog niks aan het huishouden gedaan, kom vanavond nog wel even spieken hier. liefs *zwaait enthousiast naar alle meiden, doeg doeg, veel plezier vandaag *