Oh nee...is die echt kei positief? want anders zou je morgen ook nog kunnen klussen......hopelijk springt ie wat latr voor je....
jammer dat hij komt. maar na posi ovutest heb je nog 48 uur tot ie springt he. Dus morgenavond zal ook wel goed zijn Smakelijk eten!
oh nee, wat balen meid! maar als je vandaag posi-test, heb je kans dat morgen je ei pas springt, ik ga hard duimen dat hij morgen pas laat springt, zodat jullie er nog een klusje tegenaan kunnen gooien!
en toen viel het stil hier. Ben ik es ff hier om mijn bammekes te eten en mijn bouillon te drinken....
hoi hoi, ik kom ook nog ff langs heb echt wel bijgelezen, maar ben het weer kwijt. Rimar, balen dat je man nou niet thuiskomt deze nacht Cyntje, hoop dat je snel zekerheid krijgt. voor de rest ben ik het echt kwijt. sorry hoor
goedemiddag jeetje was gewoon vanmorgen in slaap gevallen, gelukkig belde me moeder me om 12 uur, moest de kleine halen v school om half 1.. ik ben nog steeds moe moe moe.. nog geen ongi te bekennen.... kleine man is lekker vrij nu vanmiddag... wilde eigenlijk ff de stad in maar ik heb gewoon geen fut wat een geklaag weer haha..
Pff ik zit al veel te lang op mn gat... ik ga maar eens wat doen! (lees: krukken terugbrengen naar de thuiszorgwinkel die ik nog steeds in huis heb vanaf eind maart! oepsie!) Fijne dag iedereen! En Kris: whoehoe leuk! (mag je zelf ook mee?? )
Zo daar ben ik weer, manlief blijf over staan met de vrachtauto vannacht, die zie ik pas morgenavond weer, dus er kan pas morgenavond evt. nog geklust worden. Moet ie niet weer zo'n bui hebben als gisteravond, dan baalt ie van alle files enzo en heeft nergens zin in.