hallo dames, uurtje terug van avonddienst.....ef bijgelezen, wat gegeten en ga zo naar bed. wilde wel graag weten wat KIENEN is????????????? zag het een paar keer voorbij komen, je kan er geld mee winnen en het lijkt me erg gezellig. slaap lekker xxx
haha, kienen is een soort BINGO. je hebt een kaartje voor je met allemaal cijfertjes, zodra je een rijtje oof kaartje vol hebt, win je iets! Jee, dat is lang geleden dat ik dat gespeeld heb, ik kan me nog wel herinneren dat de buurtvereniging dat vroeger rond de kerst organiseerde, dan kon je kerstspulletjes winnen, zoals kaarsen en ballen e.d. Goedemorgen trouwens iedereen, zoals gewoonlijk ben ik weer erg vroeg uit de veren in mijn vakantie, voor vandaag is dat niet erg, want om 10.00u komt de woningbouw voor de vooropname. gisteren heb ik trouwens mijn auto terugverkocht aan de garage. we nemen alleen de auto van Tijs mee naar belgie. nu ben ik hem wel al woensdag kwijt. het scheelt dat ik maar 5 km verderop werk, dus kan ik lekker met de fiets. en het scheelt ons een maand verzekering en belasting.
Geen idee, over paar dagen pas allesinds, als het nog nodig is Ga niet te snel testen, liever knal posi dan nega of maar lichtjes posi dat je gaat twijfelen
Goeiemorgen dames! Alles goed hier? Is er nog nieuws? (gisteravond bijna niet op het forum geweest ) Vannacht gedroomd dat ik een kind met mijn ex had Nou echt niet... hahaha Spannend nog 3 dagen!!! Heb wel enorme drang om te testen.. Waar is de NOD politie!!? 8) aaaaaaargh... Kan alleen vandaag niet meer testen want zit op mijn werk en wil het écht met ochtendurine doen... Veel minder last trouwens van buik en onderrug... Nou snap ik er echt niks meer van
ik geef je helemaal gelijk! ik vind het knap dat je dat kunt! daar zouden wij met velen van kunnen leren. al moet ik zeggen dat ik er zelf ook wel steeds makkelijker mee omga.
Ja maar ik voel ook niet echt wat, dat scheelt hoor. Dan gaat de maand veel sneller voorbij! Heerlijk zonder kwaaltjes Bruinverlies is trouwens nog altijd niet terug (heb het sinds eergister niet meer)
goedemorgen Nancy, wat goed zeg dat je vanochtend niet getest hebt, als je nu elke dag braaf naar je werk gaat, zul je zien dat de 3 dagen zo voorbij zijn. oeps, bedenkt me net dat het bijna weekend is, dan moet je dan maar snel je ochtendplasje doorspoelen, nog voordat je helemaal wakker bent! succes ermee!
hahaha snel piesen en broek omhoog Dank je wel (opbeurende tjakka-woorden heb ik wel nodig en velen met mij denk ik) Verder met jou alles goed? Helemaal into de verhuisdozen etc?
hier gaat alles prima, ik moet zeggen dat ik alles goed onder controle heb, gelukkig maar, want zo houd ik ook het overzicht! Bij Tijs is het wel wat anders, die ziet door de bomen het bos niet meer, en vertrouwt nu dus volledig op mij dat het wel goed komt. haha, arme stakkerd! hij heeft het nu ook ontzettend druk op zijn werk, wat hem enorm veel energie kost. dus lang leve de vakantie, die ik nu heb. de komende weken zal ik ook minder gaan werken, ik had nog 99 vakantie-uren staan, en die neem ik tussendoor op en dan de laatste week van november helemaal.
Ik niet, wat achteraf wel handig was want er moeten zoveel kleine dingen geregeld worden dat het best handig was dat ik thuis zat. Ook met het uitpakken van de dozen etc etc etc . Solicitatieprocedure duurde hier wel lang. De hoeveelheid gesprekken die ik moest voeren...pfffffff. Ik heb in totaal een klein half jaar thuis gezeten.
Jahoor! Gelukkig was dat allemaal al voor ons geregeld toen wij daar aankwamen. Ik heb ook veel op het internet gekeken naar tips voor het verhuizen naar het buitenland.