NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Oooww Cyntje, idd klinkt herkenbaar!! Die neusspray gaat écht de vuilnisbak in :)
    Jij houdt trouwens de spanning erin met je 4 dagen overtijd!! Ik duim voor je!

2. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Spannend Cyntje! Volgens mij is iedereen moe hier. Ik heb vanmiddag een uurtje liggen pitten met zoonlief. Heerlijk, is aan te raden!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Marlayne.... nou ja... 4 dagen overtijd weet ik niet zeker. Ik heb nl een cyclus van 28 dagen gehouden, dat was ie ongeveer de laatste 2 maanden. Maar aangezien ik tijdens mijn ei-zoeken 3 x een bijna posi ovutest heb gehad.... om de dag met daar tussen in heel negatieve ovutesten, weet ik dus eigenlijk helemaal niet wanneer mijn ei is geweest (en ik dacht onderhand een ei-expert te zijn :p)

Dus ik zit nu gewoon op dag 32... nouja gewoon, dat is toch al weer ff geleden dat mijn cyclus zo lang was :(

Groetjes Cyntje78

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Gek he dat je cyclus zo kan schommelen? Ik heb ook een mooie cyclus van 29-31 dagen, maar zie dat ik daar nu toch wel erg overheen zit. En dat terwijl we deze maand besloten te stoppen voor een 3e, we houden het toch bij 2 kinderen. Kan stress je cyclus verlengen? Iemand daar ervaring mee?

5. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey dames.

Is er vandaag nog roze bij gekomen?

Hier nogsteeds snotverkouden ook door de zwangerschap (is vaak bijkoment kwaaltje) En door de verstopte neus en rugpijn heb ik al 5 dagen hoofdpijn :(

Ben gisteren daarvoor ook bij huisarts geweest. Heb ook al last van me bekken en rug. Moet nu echt op zwangerschapsgym8).

@Rimar
    Hoe is het met je ei?

Groetjes Lynette

6. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @Cyntje78
    Jammer voor je dat het niet helemaal lekker werkt met de ovulatietesten. welke heb je? Je heb ook extra gevoelige Ik heb die toen gebruikt en mischien kan je er extra er bij gaan tempen. Ik heb me ei toen snel gevonden.

Groetjes

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Stress kan zeker je cyclus veranderen en verlengen. ook kan je ei wegblijven heb ik gehoord.

8. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @Neusspray
    Ik ga nu boven een bak met heet water met rinocapsules hangen. Met handdoek boven me hoofd. Want ik mag de meeste neusspray niet hebben :( Dus stomen is wel tijdelijk maar lucht wel op. Ik ga straks weer hangen. Heet water stomen is ook erg lekker als je verkouden bent.

9. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Het is stil hier :)

10. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Lynette een zoon voor jullie dus wat leuk.
    Gaat alles een beetje voorspoedig.
    Heb je niet meer gesproken na Utrecht volgens mij

Hier gaat alles goed, wachtend op ei en herfst vak. morgen middag

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga niet meer mee doen aan de testmarathon a.s. zondag.....want ik heb helaas dinsdag de rode duivels op bezoek gekregen....

Alle andere dames, succes met testen en ik hoop veel roze!!

12. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Heey met de beeb gaat alles goed maar ik ben momenteel een wrak. Niet echt een roze wolk gevoel. Maar geniet al wel van de kleine bewegingen die ik voel. Ik moet het rustiger aan doen (pff nog rustiger) en nogsteeds schommeldende bloeddruk dus als ik te druk ben wat duizelig. Maar alles komt goed:)

Bij jou aan de zwanger worden pillen. Spannernd hoor hopelijk slaan ze snel aan. En zag dat je weer mee ging met de NOD meeting. Ik vier dat weekend me verjaardag dus weet nog niet ofdat ik mee ga en kan. maar wil wel graag vond het wel zo gezellig.

Groetjes Lynette

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik gebruik altijd Predictor ovutesten en was daar altijd heel tevreden over... Ik had gewoon 2 x per dag moeten testen toen hij bijna posi was... maarja... hij ook nog eens 3 x bijna posi geweest.
    Ik kan niet zeggen dat ik stress heb of heb gehad, dus daar zal het bij mij wel niet aan liggen...

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Lynette,
    De pillen hebben in elk geval mijn cuclus al verkort enmijn ei eerder gehad dan de ronde zonder.
    Dus hoop dat het deze ronde goed gaat komen.

Jammer dat jezelf niet lekker bent. Maar wel fijn dat alles met de baby goed gaat.
    Hoop dat je wel mee gaat was wel gezellig hoor

15. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Predictor had ik in me laatste ronde ook. Maar vond die van sensitest ook goed (Xtra sensitest ovulatietesten)
    Zijn goedkoper en vond ze net zo goed.

Maar wat bedoel je met bijna positief geweest? Ik denk dat de duidelijkste streep toch je ei aangeeft? Zal me Sensitest tesen nog eens opzoeken en foto van maken. Daar staan ook geen echte vette l l op. Dus was in het begin ook wat aan het rommelen met die testen.

Maak je je nu niet druk over dat je overtijd ben? dat kan onbewust ook stress geven. Hopelijk heb je snel een vette test of de duivels. Ik hoop het eerste maar die onzekerheid lijkt mij niks.

16. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik ga eten misschien tot zo

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Dat is mooi hoor. En je LF? zag dat die eerst 12 was en 13 dus gaat ook de goede kant op. Mijne LF was rond de 13/14

18. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Eet smakelijk Suzanne

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee goeie(bijna) avond girlss... ohh wat gaan de pagina's toch snel ;) en dan was t gister laat toen ik hier nog was ..
    en kienen haha zag al dat er een uitleg was geweest ;) !

hier nog steeds niks te bekennen ,gister echt buikpijn dacht dak ongi werd maar niks en vandaag nergens last van gehad (ja misselijk vanuit me maag ofso... ) en temp is ook nog altijd ong. graad hoger dan int begin ,, (maar heb rond de helft van mn cyclus niet meer getempt ) zit nu op dag 50..

,, en las dat er ook geen (bijz)nieuws meer bij was gekomen :)

hmm ik ga nu ff naar de mac en dan straks 2 uur sporten :) !

tot vanavond :D
    x

20. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zo alles weer op en opgeruimd.
    He is iedereen nu aan het eten ofzo????

Deel Deze Pagina