Het is hier alweer één en al spanning en sensatie, en dat vlak voor het weekend. Dat gaat nog druk worden zondag op ZP, iedereen is nieuwsgierig hoe het met de marathondeelnemers verlopen is en wie weet zijn er wel een paar die live gaan testen, daar zijn we tenslote ook dolletjes op.
cyntje, je weet het wel spannend te maken hoor! nou, ik hoop voor je dat je zondag een duidelijk positieve test in handen hebt!
helaas kan ik er zondag niet bij zijn! ik lees het maandag wel, hoeveel er posi getest hebben zondag! ik duim in ieder geval hard voor alle testers!
ok meiden dit is dus de lijst voor zondag: Testmarathon 18 oktober * Appelsientje (?) * Brenda1978 (wanneer ik wakker ben) * Cyntje78 (wanneer ik wakker ben?) * Dingetje2 (zodra ik wakker ben) * Maaike3 (?) * Nancy79 (zodra ik wakker ben) * Petatje (zodra ik wakker ben) * Yaraah (wanneer ik wakker ben) ik hoop op heel veel ROZE
goedemorgen allemaal.. Nod vandaag.. niets wat er nog op lijkt..buik/rugpyn die ik in vlagen heb komt nog steeds in vlagen, maar tis geen ongi pyn...dus we zien wel weer of deze dag Nod blijft zit nog in de race voor zondag haha
Ik heb last van een zeurende kies/kaak, heel vervelend, deze heeft al wel een zenuwbehandeling gehad en de kies ernaast is vorige maand geboord, dus ik vermoed dat het een vorm van napijn oid is, toch maar zo even een paracetamolletje nemen denk ik.
goede morgend dames hier nog geen ongi. kan niet lang blijven want ga bloemkool maken voor mezelf deze middag jummie! tot hiertoe ziet het er allemaal goed uit he voor zondag? allemaal op roze roze roze roze of blauw blauw blauw (als het een jongen wordt hihi )