NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    had gisteren precies ongi-krampjes, maar die zijn vandaag weer weg en heb nog steeds mooie temp. Heb wel gevoelige borsten en tepels en last van mijn onderrug en meer afscheiding, dus het kan nog beide kanten uit hé.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Klinkt hoopvol meid!

Hier ongeveer de zelfde kwaaltjes ;)

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    jij bent al 5 dagen overtijd meid, hoop echt dat ons lichaam geen spelletjes met ons speelt en dat we zwanger zijn:)

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    same here...heb 2 dagen terug wat ongi krampjes gehad. Die zijn volledig weg. voor de rest pijnlijke boobs en tepels en sinds 5 of 6 dagen een metaalsmaak in men mond ;) we proberen met beide voetjes op de grond te blijven maar ja,pijnlijke boobs heb ik nooit voor of tijdens men ongi dusss...

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik weet het niet, ik denk nog steeds dat ie woensdagavond gesprongen is, aan de hand van de steekjes, maar daarentegen had ik gisteren weer een positieve ovutest en lichtelijke steekjes rechtsonder. Maar we zijn nog wel aan de klus geweest gisteravond, alleen kwam het grotendeels weer mee naar buiten (sorry voor de details), dus ik ben bang dat het deze ronde niet raak is. Misschien was het ook wel een verkeerd standje, maar manlief was zo moe, dus ik had eigenlijk ook geen keuze, dus hij is lekker blijven liggen. Dus ik denk dat ik me deze maand niet al te druk rondom mijn NOD ga maken, ik denk dat het voor 95% kans is dat het niet gelukt is deze ronde.

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik weet niet of ik overtijd ben, omdat ik heen duidelijke ovutesten heb gehad ( 1x per dag getest en 3 x bijna positief) Maar ik heb mijn banner op 28 gezet... het gemiddelde van de laatste paar rondes.

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    de moed niet opgeven rimar,er blijft altijd kans hoor :) ik ga in ieder geval voor je duimen :)

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Rimar, we zullen het allemaal gaan beleven toch? Echt dikke vette pech dat manlief nu uitgerekend die avond in zeeland moest blijven....

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja dat hoop ik in ieder geval wel, en ja deze ronde hebben we geen geluk qua klustijden, nou ja we zullen het wel zien de 31ste of ik ben al eerder naar dat mooie huis in november vertrokken

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    dan zou dat toch wel ongeveer moeten kloppen hé, als je een gemiddelde neemt.

Ik baal wel van die onzekerheid hoor. En dan mag een mens niet gaan zweven

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Cyntje, nog niet ongesteld dus. Dát gaat lekker zo.
    En het duurt voor julli niet lang meer, dat jullie kunnen gaan testen.

Petatje: spannend hoor, het zou wel ff ONWIJS gaaf zijn nietwaar!

Rimar: vertrouwen blijven hebben hoor. Het valt soms niet mee, maar heb vertrouwen. Zelf geloof ik niet zo in of een standje goed is ja te nee. En er komt altijd wat mee naar buiten. En als jullie ff niet hebben geklust voor deze klus is het zaad altijd wat meer. Er blijft genoeg zaad achter hoor.

Tja, en Zijvandehoek:
    CD30 alweer. Niet ongesteld, temp omhoog zoals hoort maar het tempprogramma zegt mijdat mijn ovu 2 dagen later is geweest, dan gedacht. Dat betekent, dat ik er nog ff 2 dagen wachten aan vast kan plakken. DUH DUH :$:$:$. Hoezo geduld hebben.
    Maargoed. Ik ben NOG niet ongesteld en daar zegt Zijvandehoek YEAH op!

En Yaraah, op joe heb ik al gereageert in de temptopic.
    BUT vind het gaaf voor je hoor. Het gaat er gewoon aan zitten te komen. En Nee, niet nu gaan zweven. a.s. Zondag misschien wel.:D

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou meiden... ik ga iets nuttigs doen. Boodschappen, wassen, vouwen, strijken...

Doei doei!

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    zvdh ja meid zou wel gaaf zijn om gewoon hartstikke zwanger te zijn allemaal

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    bye bye

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dank je wel hoor voor je bemoedigende woorden. Het wordt steeds lastiger vind ik zelf naarmate we langer bezig zijn.

Maar voor jou is het dus ook spannend aan het worden, hoe denk je er zelf over deze ronde?

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Doei doei cyntje, tot de volgende keer maar weer

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    dat zou super gaaf zijn :p
    ik ga nu echt ff eten maken hoor!tot later lieve zp dametjes ;)

18. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey rimar meid, de moed niet opgeven hoor. Als je het moeilijk hebt, dan zijn wij er om je weer vrolijk te krijgen en je te steunen.

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja gelukkig wel, dat scheel wel hoor om gewoon lekker je verhaal hier te kunnen doen. Gewoon lekker vrouwen onder mekaar.

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

vrouwen onder elkaar = kippenhok.

Deel Deze Pagina