*troost voor heitje* Hee meid, het scheelt in ieder geval wel dat jullie elkaar kunnen zien via het internet, anders was de afstand nog veel groter. Maar ik snap het best dat het moeilijk is hoor, elkaar een tijdlang niet irl te kunnen zien
Proest, hee dies wel leuk hoor, whaahahahaha, oeps, sorry, ik kon het niet laten, kon wel bijna weekend hebben of zo.
heej , ja ik had eerst 4 weken toen voort 5 ong.. en toen 7 en toen 8 en toen weer 5 en toen weer 8 en nu ook alweer bijna 8 .. als ik morge nega test ga ik maandag naar de dokter bellen en wil ik dat ernaar gekeken word! dit is niet meer leuk ! vorige keer was ik ook 2 weken overtijd en toen zijn de HA vrolijk '' oh heb je al een nega test , dan test over een week nog maar een keer dan zal die wel posi zijn '' stom mens ! dat kun je toch niet zeggen .. daarom wacht ik zoiezo tot maandag dan ben ik weer 3 weken overtijd.. x
Dan heb jij idd een hork van een HA op dat gebied, ipv een beetje mee/in te leven, maar nee hoor, daar beginnen we niet aan, duhhhhh.
heitje: 3,5 week alweer....ik weet nog dat je vertelde dat je je broer ging uitzwaaien.... wordt steeds moeilijker, gelukkig kan je elkaar zien via de webcam, dat is enigzins een beetje troost....*knuff* Rimar: er zijn genoeg mensen die een week voor de eisprong klussen en ook zwanger worden...dus alle deuren staan nog open enne wat er al gezegd was er is maar een zaadje nodig (die met die roos bijvoorbeeld )
Hihi, ik zal manlief eens vragen oftie ook speciale instructies had gegeven aan zijn zaad, met een bossie tulpen komtie ook wel binnen hoor
bijvoorbeeld hopelijk heeft je mannetje zijn zaadjes het filmpje van heitje laten zien en dan maakt het niet uit met wat voor bloemetje ze komen...
Hoor de wind waait door de bomen.........................Nog 1 maand en dan begint dat hele circus ook weer
Nou ja er zijn bepaalde soorten waar ik niet echt van gecharmeerd ben hoor, ahum, brandnetel of zo, die prikken nogal
Ik ook hoor, maar het is hier redelijk rustig, het is vrijdag, dus........ik kan redelijk mijn gang gaan en tegelijk ZP bijhouden. Ben een vrouw dus kan verschillende zaken tegelijkertijd doen, hihi
dat circus is allang begonnen....tenminste..in de supermarkt! pfff het wordt elk jaar vroeger! (zegt zij die vanmorgen bij vriendinnetje zat te smullen van de chocolademunten )