he jakkes... en dan ben je ook nog op je werk.,...bleehh..knuffel voor je om je er door heen te slepen!! liefs
Appelsientje, wat leuk zeg! Van harte Gefeliciteerd!!! Dat is nog eens leuk terugkomen van een weekje weg!
Nou dames , ik ga mijn banner maar aanpassen Hier is de ongi in alle hevigheid losgebarsten. Ik voel me zo kut. Het liefst ga ik nu naar huis.... moet steeds huilen... en dan die pijn. Ik heb net maar een halve Naproxen genomen voor de pijn. Geen één collega die ik heb gebeld kan mij komen aflossen.... dus ik ben gedoemd om hier tot 23 uur te blijven met alle ongemakken... Tot morgen, liefs Cyntje78
Hey meiden! Hoe is het hier? @ Appelsientje: Gefeliciteerd meid! Geniet er van @ Cyn: Shit zeg... dikke knuf voor jou! Verder nog iets gemist? Hoe is het met Lydia? en Meisje89? Nieuws??????????
Cyn jeetje herken je gevoel zo erg dus hele dikke knuff voor jou al is het miss nu moeilijk ff van mij aan te nemen . xxx
he Cyntje, wat klote zeg en wat lullig dat niemand kan aflossen, meissie, hou je taai, er komt een tijd dat het jou voor de wind gaat en dan een ander moet wachten, als het kon had ik je geholpen!!!!!
Ik vind het vervelend voor cyntje ik zit zelf ook een beetje in die situatie, morgen ben ik 5 dagn overtijd en test zeg nog steeds niet maar appelsientje gefeliciteerd ik gun het je van harte!!!!!
hee cyntje pff wat K*T !!! echt balen meis....... !! hier nog steeds niks .. ! pfff dag 51 ... ohh ik moet elke keer weer ZO laggen om heitje haha (trekt tutu aan enz.. haha ! xx
Heb niet kunnen bijlezen, er is gewoon tè veel gepraat Ik zag appelsientje zwanger?! Gefeliciteerd!! En Cyntje, wat jammer meid... Hopelijk heb je binnenkort meer geluk!! En Kubus: met mij gaat het prachtig hoor ! Geen ongi, en nog steeds temp van 36,8 ! Ik denk nauwelijks nog aan het feit dat ik ook gewoon nog steeds ongi kan worden... Hou me alleen maar voor dat ik zwanger ben... Erg eigenlijk! Want er is nog steeds kans op ongi!