Ik zou de goedkoopste test nemen Tihany! En predictor heeft trouwens ook veel meer hCG nodig! Succes!
Goedemorgen meiden! Ikn denk dat ik meteen door ga naar nod november... anders vind ik het zo moeilijk bij houden allemaal. Iedereen die nog zit te wachten.... heel veel succes!!! En niet mij achterna komen hoor! Er is nog veels te weinig roze in oktober!! Liefs Cyntje78
He Cyntje..we doen ons best..zoals altijd! Morgen een pink-boooom hoop ik! Veel succes in november meis!
Bye bye Cyntje, en hou je haaks he! Denk zelf dat ik je achterna ga want de ongi-krampen zijn erg heftig nu... Hoop het niet, maar zie je denk ik daar
Hoi meiden! Mijn NOD is aangebroken en ik zit toch wel met een paar dingetjes. Mijn temp is hoger dan anders, ik heb sinds gister 1x rozeverlies en daarna 2x bruinverlies over de hele dag. Dus erg weinig. Ik voel nog helemaal niets wat duidt op een ongi! Lekker onzeker haha! Liefs!
Yootje veel plezier in Den Bosch! Wij hadden ook altijd nichtjes-dag met mijn schoonfam, maar is alweer tijdje geleden Snel weer eens doen dus! Have fun!
Hier ook nog geen teken van ongi.. ja behalve de krampen die me al een week teisteren... pffff.... zo komt hier een babyfluisteraar voor mijn zoontje, gelijk maar eens peilen of ze me iets kan vertellen