O nee he Hoop dat je 'm snel vindt! Geloof dat ik ff niet goed zou worden als ons poezenbeest foetsie was Succes met zoeken! Maar hoop dat ie dadelijk ineens beneden aan het balkon staat!
Ach soo..Nog niet eens gezien! Ik ga zo eens kijken. Dan meld ik het maar gewoon.. Wel gek om dan ineens hardop uit te spreken dat ik zwanger wil worden Alleen 2 vriendinnetjes weten het (die raadden het ) Ben benieuwd; ga volgende week beginnen. Hoop dat ie dan net zo duidelijk is als bij jou Super zeg! Ik dronk sowieso geen koffie, dus dat scheelt. Ik snak echt naar een colaatje light. Wel confronterend dit hoor.. Besef ineens wat een bizarre gewoontes ik heb/had 8)
Jeetje meiden wat hebben jullie veel gekletst. Kan het niet meer bijhouden hoor. Sorry. Hier de laatste dagen veel geklust(om de dag) maar tot nu toe heb ik mijn ei nog niet gevoeld terwijl hij toch vandaag moest komen. Vanavond nog maar weer even klussen dus.
*joehoe* Manlief zit naar één of andere voetbalwedstrijd te kijken, dus ik zit vastgeplakt achter de pc. @NAncy79 waarom snak je naar een colatje, drink je dat niet meer omdat je zwanger wil worden?
Dank Nancy79. Het is idd echt echt waardeloos geweest. Al zou ik mijn verhalen vertellen, dan staan je oren te klapperen. Helaas maar waar. Ik zal echt de enige niet zijn. Als ik het weer opschrijf voel ik de woede en verdriet, maar vooral de machteloosheid en de genre die ik voel. Ik vind het heel kwalijk dat het er zo aan toe kan gaan. Zelfs na het toch duidelijk uit gelegd te hebben, dat ik er al moeite mee heb en zeker OOk omdat ik als klein klein kind misbruikt ben. Zelfs dát heb ik hen verteld, zodat daar rekening mee gehouden zou worden. Maar nee, die diepgang hebben ze niet. Mijn man heeft meerdere malen met zijn oren staan klapperen. Hij heeft ook zeker zijn verhaal gedaan, maar .... toch ging het maar door. Mijn man heeft mij gevraagd of ik het wel weer aan kan om in die molen te gaan. Ik ben een medisch geval, dus ik kom meteen weer in aanraking met het ziekenhuis en dus de 'domme' artsen. Tja, ik wil heel graag een tweede kindje, dan maar een naar gevoel bij onderzoeken, maar ik laat mij niet meer zomaar door telkens een ander bevoelen of onderzoeken. NO WEEJ. Zo ik ga maar weer stoppen met mijn verhaal, want ik ga al weer veel te lang door en het is ook vrij open en emo. Dát is niet de bedoeling. Ik wil voornamelijk plezier hebben aan het feit dat we bezig zijn met een tweede kindje. En helemaal hopen dat het gaat lukken. Ik ben dol gelukkig met mijn zoontje. Dol dol gelukkig. Dank voor het lezen en reageren Nancy, dat is fijn!
Haha..hier ook manlief naar het voetbal aan het kijken. Is cola dan zo slecht? Drink zelf nooit cola of andere frisdranken hoor. En heb m'n thee ook beperkt tot 4 kopjes over de dag. Of mag je dat gewoon non stop blijven drinken? Lees overal namelijk van niet.
Volgens mij mag je groene thee gewoon blijven drinken. Andere thee niet meer dacht ik maar precies weet ik het ook niet meer.
@zijvandehoek, ik heb je verhaal niet gelezen maar als ik dit nu lees denk ik dat je hele slechte herinneringen heb aan alle onderzoeken. Wat onwijs rot voor je en dat ze dan geen begrip voor je op kunnen brengen voor je verleden en dus eigenlijk niet hebben geluisterd. Als het niet op de natuurlijke weg lukt is al iets niet leuks maar als je dan ook een verleden met je meesleept kunnen ze daar toch wel rekening mee houden met bijvoorbeeld dat je steeds dezelfde arts hebt om mee te praten en die je onderzoekt. Dan bouw je daar toch een soort van band mee op dan.
ik drink alles nog (behalve alcohol, dat drink ik helemaal niet) let ook nog niet op mijn eten deed ik in het begin wel, maar na een paar maanden was ik het zo zat dat ik weer gewoon alles eet en drink
Dames, Even over die ovutesten. Ik heb een man die helemaal niet enthousiast hierover is. Eergister vertelde ik dat ik ze besteld had en hij was niet bepaald onder de indruk zeg maar. Hij zei; Nou, lekker spontaan dan! Ik snap dat het snel is (1e ronde), maar omdat ik geen idee heb wanneer m'n ei komt wilde ik niet wachten. En net zei ik dat al begonnen was met testen, kreeg ik helemaal geen reactie. Ik heb hem al lang en breed uitgelegd dat je als vrouw maar een paar dagen vruchtbaar bent, maar hij vind dit zo overdreven en is bang dat het spontane eraf gaat. Hoe zijn jullie mannen hieronder? En hoe geven jullie het aan dat er geklust moet worden? Zo van, "schat, m'n ei staat op knappen, dus we motten weer" Ha,ha.. of zijn jullie aldoor konijntjes . Niet dat hij niet wil hoor, verre van dat zelfs. Sorry hoor, maar dit houd me al een tijdje bezig.
tja ronde 1 is ook wel erg snel idd... manlief vond het tempen ook wel raar, in het weekend vroeg de wekker zetten enzo maar nu vindt hij het wel interessant dat ik dan kan zien wanneer ik ongesteld moet worden (liever niet natuurlijk) enzo
Die van mij heeft er geen probleem mee als er weer eens geklust moet worden. Dan heb ik het over dat ik mijn ei eraan komt. Dan moet hij ontzettend lachen en vraagt of er genoeg op gebroed is dan. Domme grapjes maar ja.... Tot nu toe doet hij dus niet vervelend ofzo.
Voor mij is het ook mijn eerste ronde en die van mij wil ook niet testen en ook niet om de dag klussen, omdat ik dan het vruchtbaarst ben. Hij vindt ook dat het spontaan moet gebeuren. Maar goed dat betekend dat je hem een beetje moet manipuleren denk ik Want spontaan raken er maar weinig binnen een mum van tijd zwanger! En als je het wil dan moet het natuurlijk het liefst direct gebeuren
In het begin toen ik begon met tempen heb ik eigenlijk niet zoveel verteld aan hm hij begon t alleen te merken dat ik in een bepaalde periode wel erg veel zin had hihihihi... Hij is toen ook ens gaan surfen en even gelezen hoe het bij een vrouw werkt en weet nu bijna beter dan ikzelf wanneer mijn ei ongeveer komt. Afgelopen twee maanden met ovutestjes gewerkt en kreeg de hele dag smsjes van hem of ik mijn eitje al aan t leggen was hahahah...
Ja ik had ergens gelezen dat dat helemaal niet goed is voor de vruchtbaarheid.. En gezien de hoeveelheid die ik dronk (1 liter per dag ) leek het me sowieso niet zo best..
Ik vind het echt verschrikkelijk om allemaal te lezen, echt waar.. Ik heb het zelf nooit meegemaakt dus zou niet eens weten hoe je je moet voelen, maar het LIJKT me vreselijk. Honden zijn het, echt waar. Heb het sowieso niet zo op doktoren hoor, het vertrouwen en de menselijkheid in hen ben ik geheel kwijt. Er is ooit door een dokter tegen mijn terminale moedertje gezegd: "mevrouw wilt u even opschieten met uw vragen, want ik heb nog meer te doen en er zitten nog meer mensen in de wachtkamer." Echt letterlijk! Ja opschieten inderdaad, want ze had niet lang meer te leven, &^%$# kl**tzak! :x:x:x Het is dat mijn moeder zo vlak voor haar dood niet meer in een klachtenprocedure terecht wilde komen maar ik had ze afgemaakt!!! En zo kan ik er een heel boek over schrijven, helaas... En als ik dit nu weer lees van jou, gaan mijn nekharen weer recht overeind staan! Ik leef zeer zeker met je mee!! Maar we gaan 'gewoon' lekker zwanger worden en vooral ons niet meer (proberen) druk te maken om deze ^%$# boerenpummels, want dat is niet goed voor ons *geeft jou een roos tegen alle ellende*