WAt is het het leuk hier! Hoop berichten.ben 20 min bezig geweest met bij lezen van vandaag! Gefeliciteerd voor alle rozn!!! en Nienke! ik hoop dat we straks getuigen zijn van een roze test!! Jipppie!! @ Lydia, meid wat vervelend dat je cyclus zo tegenwerkt. Bah ! Echt niet leuk. Heb het al vaker gezegd tegen je, maar ik leef echt met je mee hoor! *ik dans even mee, met heitje voor lydia* @ Angel welkom! nog meer vruchtbaarheid. haha. Nou gauw weer even lezen! Ik ga ook vlug douchen! x Pina
zo boodschappen gedaan en weer opgeborgen! wist niet dat de wereld zo kon draaien..... geen goed idee om zelf boodschappen te gaan halen bedenk ik me nu... maar goed tis weer klaar nu lekker op de bank... livetest volgen!!
zeker spannend hier had het me nog niet eerder aangemeld bij nod maar vind dit nu al fijner dan het alleen door te maken
hier kan ik ook nog ff de live test volgen als mannetje klaar is met de klant gaan we op stap joehoe lekker samen weg ..
Nou meiden, tussen het boodschappen opruimen door de test bekeken en hij is nog steeds wit. Dus niet zwanger! Definitief geen derde beebje voor ons. Toch vreemd zo'n lange cyclus ineens. We doen het er maar mee. Ik ga weer bezig hier, fijne dag voor iedereen en tot gauw!
Ik zeg regelmatig tegen mijn vriend: als ik alles wat ik bespreek op zp met jou zou doen dan zou je me echt zat zijn en geen kind meer WILLEN ! hahaha. Maar hij zegt dat ie het niet erg zou vinden (nou ik bespaar het hem!) al die twijfels die je hebt, als je die contitnu aan je mannejte zou vertellen haha. Ik spreek denk ik niet voor mezelf alleen he?? WAAR BLIJFT DIE LIVE TEST!! BEN ZENUWACHTIG VOOR JEEEEEE !!