Wauw interessant Dingetje2 ! Fijn dat het een goed gesprek was. Heb je het idee dat je er echt iets mee kunt? En dat tweede kindje komt dus wel, fijn vooor je
ja, ALS ik al zwanger ben, dan is 't nog maar net. Heb donderdag denk ik m'n eisprong gehad, dus dan kan ik gisteren missch net zwanger geweest zijn, maar 't zou straf zijn.. (ga in ieder geval ne keer meer op bezoek gaan bij m'n schoonouders de komende weken )
Ja, heb wel concrete tips gekregen... we moeten ze minimaal 2 weken toepassen. Zal even zwaar worden, iets waar we doorheen moeten.. de tijd zal het leren zeg maar...
Ik zag gisteren trouwens een interessant onderwerp bij Oprah toen ik aan het sporten was. Vrouwen geven schijnbaar een bepaalde geur af wanneer ze ovuleren en dan zijn ze ook aantrekkelijker.... (stem en uiterlijk)
grijns mijne man zegt dat ook.. hij zegt dan 'hmm.. je ruikt weer zo.. heb zin in je' haha!! dus laat maar snuffelen die mannen! (en honden )
hihi, erg is dat he. Ik moet zeggen dat ik dan ook altijd meer zin heb... Eigenlijk heb ik mijn date dan verkeerd gepland Juist dat weekend moet ik ongi worden waarschijnlijk.
ai, das minder dan.. maar ik ben niet helemaal mee denk ik.. je bent toch ook bezig om zwanger te worden, niet? en heb hier ergens gelezen dat je niet tussen 2 jongens kan kiezen (is de korte versie, weet dat 't wel wat ingewikkelder ligt als dat) hoe zit dat dan? (of is die vraag te privé?)
ik ben op het moment niet meer bezig met zwanger worden. Het is afgelopen zomer stukgelopen met de partner met wie ik voor kids bezig was. Er zijn dus idd een aantal jongens die nu achter me aan zitten. En 2 daarvan vind ik zelf het leukste. Ik kon eigenlijk geen keus maken. Maar 1 van de 2 heeft al een paar dagen niets meer van zich laten horen. Ik verwacht dat hij dat maandagochtend pas weer doet. maar dat zou dan al het derde weekend op rij zijn dat hij niets van zich heeft laten horen voor het me te laten weten. Dus helaas voor hem zijn zijn kansen dan bekeken. De andere daar heb ik wel over 2 weken een date mee...
Nou meiden ik kan ondertussen langzaam op rood, want het begint nu wel door te breken.. grappig hoe je lichaam je voor de gek kan houden, vooral deze keer, had het niet echt verwacht maar toch wel wat voorgevoelens... me borsten doen nog steeds pyn, terwijl dat normaal niet zo is maar goed ,weten ondertussen hoe je lichaam kan veranderen... Ik vind het wel jammer, maar gaan gewoon lekker door, was ook de eerste mnd eigenlijk dat we er echt op zijn gaan letten...met klusdagen/eisprong etc.. Mag ook helemaal niet klagen, heb een gezonde kleine man rondlopen, en weet dat die 2e wel komt..nou ja dat hoop ik dan.. kan me voorstellen als je bezig bent voor de 1ste dat iedere mnd dan te lang duurt.. weet nu wel ieder geval hoe me cyclus een beetje loopt dat is ook wel weer fyn...
aha, ok, nu ben ik weer mee.. jammer te horen van je vorige relatie.. Was 't 'n rotjoch? Dan missch maar goed dat er nog geen kindjes waren.. en ik zou 't dan ook wel weten! Moet hij maar niet zo grof zijn om niks te laten weten. succes met je date!
Dat had een vriendin van me deze week ook. Ze was 1 dag overtijd, had echt heel veel zw-kwaaltjes, die ze normaal voor d'r ongi niet heeft. En ik nog zo van: jij bent echt wel zwanger! De volgende dag werd ze ongi. Flinke domper hoor.
Op zich was het een hele lieve jongen. Alleen hij kon niet met de problemen overweg waar we mee zaten. Ik heb namelijk pcos, en ik stond op het punt met de eerste ronde Clomid te beginnen, toen hij ineens niet meer voor de kids wilde gaan. Ik dacht dat het koudwatervrees was, dus gewoon begonnen. En dat heeft ons dus nog verder uitelkaar gedreven. Uiteindelijk bleek hij er dus van door te zijn gegaan met een ander, nadat hij mij nog heeft zitten bedreigen dat als ik een ander had dat hij mijn huis dan kwam leeghalen of dat hij me klem zou rijden... Ik weet nu iig wat nodig is om zwanger te worden. Al heb ik sinds de Clomid en door het vele afvallen ineens een hele nette, korte cyclus...
echt jammer om te horen Zethu.. nog veel succes in ieder geval met de mannen. Dat je snel een superlieverdje vindt die met je voor kids wilt gaan nou dames, ik ga ervandoor. Kom morgen pas terug kijken. héél veel succes voor de meisjes van de testmarathon, dat morgenochtend roze mag kleuren!!!
@Dingetje, wat ongelofelijk interessant moet dat zijn geweest Wel fijn dat het je wel goed heeft gedaan, dat is al een hoop waard! En dat van je 2e kindje, helemaal goed!!! Succes met de 'opdrachten'' die je hebt gekregen!! Vanmiddag lekker bij de Wibra wezen neuzen (zie krantje van deze week) Ben namelijk bezig om een kraammand te maken voor mijn dinnetje, dus toen ik bij de kassa stond met al dat zoete spul begon het wel te kriebelen hoor, jeetje! Maar heb niks gekocht, want dat brengt zeker ongeluk heb ik het gevoel!! Mijn vriend smolt ook toen hij alles zag, zo schattig! O ja mooi verhaal, was op weg naar de Kruidvat (extra testjes halen) kom ik ineens bij schoonvader tegen!! Gelukkig was ik nog niet binnen, dus ik brabbelde dat ik nog wat vergeten was en ben stukkie teruggelopen.. Aaargh wat is Delft toch een klein stadje! haha En heb ook lekker (huil/vrouwen) filmpies gehuurd, want vriendlief is zojuist op weg gegaan naar Ajax, dus deze gaat lekker lui op de bank straks! En het forum af en toe checken natuurlijk...