Meisje89, geweldig! gefeliciteerd!!! Kan niet missen die test Jeetje meiden, het regent ineens roze! SUPER! Als die bui morgen nog maar niet weg is
Heb net voor mezelf gependeld... Pendel gaf aan dat ik nu zwanger ben. Hij slingerder echt enorm op en neer!
Weet ik nog niet, zou graag nu al testen. Maar heb mezelf voorgenomen eerst overtijd te zijn deze keer...
ik denk dat ik (stiekum) dinsdagochtend al ga testen omdat ik dan na de gyn moet...... wrs krijg ik dan clomid mee dus dan lijkt het mij wel handig van te voren te weten of het raak is.....
Meisje89 van harte gefeliciteerd!! Wat een fantastische duidelijke test. Nou dat gaat lekker met het roze hier vandaag zeg!
hi lady's nog nieuws hier, gisteravond maar weer getest en toch weer negatief, zou eigenlijk vandaag doen maar kon niet meer wachten, baal ontzettend, snap niet dat het uitblijft, dat is nog nooit gebeurd!!!!! dinsdag is het een week overtijd dan maar weer testen!!!!! wordt gek van onzekerheid
is er iemand hier aanwezig die teste vlak na de nod nog negatief en een week later toch wel positief??
Vervelend die onzekerheid he? Maar geen bloed is goed!! Hopelijk is het gewoon raak bij je en heb je een traag HCG fabriekje. Je hoort het idd vaker dat iemand eerst nega test en even later toch posi. Maar niet heel vaak. Meer dan afwachten kun je helaas niet doen.