Ja da's waar, ben nog niet zo'n ster in het lezen van m'n grafiek. Ik ga ook meer af op m'n gevoel en dat zegt 'bijna ongi'. Nou ja, afwachten he, wie weet! Hopelijk is jou misselijkheid óók nog van iets anders dan van de zenuwen Want als het zo hoor: geen ongi in zicht, hoge temp én misselijk Ik ga heeel hard duimen meis!! @ Zethu, Fijn dat het zo lekker loopt met mr. Utrecht
Ik had ook echt het idee dat hij zich beter voelde aan het eind van ons gesprek. Ik zal het wel te horen krijgen als ik hem weer spreek....
Thanks! Zou het ook..zucht.. ik zou dan niet meer weten waar ik het zoeken moest, haha! Als vandaag of morgen geen ongi in zicht is...dan wordt het écht spannend!
@ heitje: jij moet gewoon op roze deze maand! @ ninosh: ik hoop toch dat het geen ongi is die zich aankondigt, maar dat je gewoon een vette posi test in handen hebt over een paar dagen! @ kubus: ja het is zeker positief als ik er voor kan zorgen dat hij zich weer goed voelt. Alleen normaal als hij zich zo depri voelt sluit hij zich helemaal af en komt niet eens op msn...
Dan voelt hij zich blijkbaar nu wat meer op gemak bij jou Zethu dat ie nu zn hart wel bij jou uitstort, goed teken dus!
Ik hoop het. Het is iig iedere keer best gezellig aan de telefoon en als we elkaar op msn spreken... Hij zei me ook dat hij enorm uitkijkt naar de 31ste!
Goedemorgen dames! @ Nancy: GEFELICITEERD meid!!! geniet er van!! @ nog geen ongi: positief bekijken! geen bloed geeft moed!!!!
@ Zethu: Ik denk dat afsluiten bij een rotgevoel sowieso een mannending is. Die praten nou eenmaal minder makkelijk dan wij kakelkippen.
Ja klopt eigenlijk ook wel weer. Ik zit zo te hopen dat ik hem nog voor 2 uur spreek. Ik krijg dan bezoek van een vriend van me van vroeger. Die neemt me er vandaag lekker mee op uit voor een kop koffie (voor mij dus thee)
Lieve dames, ik ga een lekker ontbijtje maken. Ik ging net een kopje thee drinken bij manlief, die net wakker was. Hij vertelde dat hij had gedroomd dat hij een klein jongetje in z'n armen had dat sliep, heel schattig. Misschien is het een voorteken. Ik kan niet wachten tot het zover is hoor!
Wat precies is nog niet bekend. Iig lekker drankje En gezien de afstand die ik moet reizen zal het ook wel een etentje zijn.
Dat moet toch ook gewoon kunnen? Alle wegen staan open en daarnaast vind ik dat er niets mis mee is om mannelijke vrienden te hebben, daar kan hij vast wel tegen.
ik ben moe..... slecht geslapen vannacht veel liggen hoesten en heb nu last van mijn keel. en vannacht mijn bed nog moeten verschonen koorts is niet zo leuk vooral niet als je zweet.... bah maar goed ik voel me over het algemeen beter dan gisteren alleen wordt ik nu weer zenuwachtig voor dinsdag............
Ja moet ook zeker kunnen. Probleem is alleen dat ik het idee heb dat die vriend van me meer wil. Ik ben in mijn jonge jaren ooit eens met hem uit geweest. Maar de week daarna ben ik naar hem toegestapt dat het toch niets kon worden. Ik voel alleen maar vriendschap voor hem. En nu duikt ie iedere keer op als ik een verbroken relatie heb... Ik heb Mr. Utrecht moeten beloven dat ik voorzichtig zou zijn...