Wat lief dat hij zich zorgen om je maakt Ik zou gewoon gelijk duidelijk zijn tegen die vriend, weet hij ook waar hij aan toe is
ja ik vond het ook zo lief. Ik zal hem ook duidelijk maken dat ik over 2 weken een dat heb hoor. En dat ik veel om Mr. Utrecht ben gaan geven en zo. Weet je wat trouwens ook het grappige is met Mr utrecht? Mijn initialen zijn DB, en die van hem ook! hahahahahah
vroeger deden wij trouwens altijd zo'n spelletje dat je de namen onder elkaar opschreef, en dan de letters ging tellen en zo, en dat dan ging optellen van de 2 buitenste naar binnen. Tot je nog maar 2 cijfers overhad, en dat was het aantal procenten dat je van elkaar hield! Was best grappig. Op de een of andere manier heb ik dat bij hem dus ook weer gedaan. Kwam er van beide kanten 75% uit!!!
ik zie op de lijst dat er nog zwangeren bij ge komen zijn Proficiat meiden aan de meiden die ongi geworden zijn: dikke knuffel
Goedemorgen meiden Helaas is voor mij een nieuwe cyclus aangebroken. Ondanks dat mijn temp voor mijn doen hoog is 36.8. Ik voel me wel verkouden, dus daar kan het ook van komen Liefs!
Hahaha dat kan ik me nog herinneren ja! Grappig @LadyIngrid: Balen meid, hoop dat je je snel beter gaat voelen!
LadyIngrid: he bah balen joh!! Hopelijk volgende ronde meer geluk!! Tihany: hoe is ie meis? Al een beetje gewend aan het (roze) idee?
Succes Heitje! Ik moet ook nog vanalles in huis doen, maar wacht even totdat de gasten weg zijn. Anders blijf ik bezig
MOrgen! Hoe is het de testers afgelopen? Hier een mega daling van temp. Is dus game over. Ik ga voorzichtig eens kijken bij November..
Wou net weggaan tot ik zag dat jij er bent.. Was benieuwd naar je temp maar die ziet er idd niet zo goed uit.. Is er nog hoop? Of denk je vandaag ongi te worden?? *Hoopt keihard dat temp van Kris morgen weer de lucht in schiet en dat er 2 || op de test komen.*
Zeg HEitje jij hebt NOD dag vandaag, heb je al getest of wacht je nog even (sorry heb nog niet terug gelezen).