ik heb ook die afscheiding en echt pijn aan men boobies ! daarstraks trouwens een heel klein beetje lichtbruine afscheiding (nog nie eens bij t afvegen.. ) zal ik dan toch eindelijk ongi worden ... ?? morge ochtend de doc bellen ! ben benieuwd..
Jupsz, ik had na ei telkens 37.19 o.i.d op ag 5 een dippiie naar 36.85 daarna werd het steeds minder en op NOD was die 1 10e omhoog gegaan en toen heb ik maar getest. En ja was positief.. Dus t kan gewoon niet andesr bij jou
[FONT=Arial, Helvetica]Hadden jullie deze gezien? Was ik vergeten te plaatsen? toch? Ik weet t niet meer,.. arg! FlashFlix: [Play a movie: Pretecho Baby van Montfort] [/FONT]
Als ik wakker ben..meestal rond 8.45 uur... maar misschien nog wel eerder? En als mn temp gezakt is..ben ik misschien zo aan het balen dat ik weer verder ga slapen ...dus als ik hier niet optijd ben, weten jullie genoeg!
dag dames kom ff binnen vallen .. herkend iemand dit heb sins een vanavond zon raar gevoel in mijn boven benen echt vreemd voelt ook heel warm aan en mijn (.)(.) zijn ook erg warm en tepels erg gevoelig heb dit nog nooit gehad .....wel last van mijn boobs maar zo raar en warm @heit duim voor je morgen
ok dames, ik ga het hierbij laten. Nog ff tv kijken en dan bed in. heitje: veel succes morgen, we horen 't wel.. slaapwel!
Zo, nu ga ik eindelijk plassen... en ik geef iedereen gelijk een hele dikke afscheidszoen! ik ga nl ook slapen. doegie! KNUFFF!!
dank je wel .... en jij bent al een mooi end op weg super ... nou hopen dat het hier ook een goed teken is heb dit nog nooit eerder gehad en gehoord ...
Tante, nog even antwoord... Moet even kijken hoe ik mij tegen die tijd voel en hoe het met de centen zit... die zijn namelijk nu behoorlijk pleite... hihi... ik laat het weten op het laatste moment...