ja vond t ook al zo raar... ik heb wel vaak afscheiding maar pijnlijke warme boobies en echt pijnlijke (en bijna altijd harde ) tepels heb ik toch nooit ...
doeg heitje .. ik hoop echt heel erg voor je dat je morge posi test !! ik duim weer voor je !!: Bekijk bijlage 22369
ja idd echt raar heb wel eens na mijn ei last van mijn tepels en gespannen boobs maar dit nee nog nooit en mijn boven benen net alsof er warm water door stroomt heel vreemd nou laten we het goede ervan hopen ....
dank je wel maar je weet het geen bloed is moed .. al zie ik een lange rare cyclus bij je maar je weet maar nooit .. ik zal voor je blijven duimen
Weet ik ook niet! Had vanmiddag bij haar profiel gekeken en ze was 16okt voor het laatst online! Zal ze dan ongi zijn geworden?? Ik ga hier afsluiten, moet nog ff de was ophangen ook! Bedankt voor het meeleven iedereen, jullie zijn schatten! En jullie horen het morgen wel... xxx
ja denk dat ze negatief heeft getest dan , anders was ze t wel komen vertellen toch ???? mhhh .. we horen t vanzelf.. doeg heitje !
pff vriendinnen. .. heel lief bedoeld maar doe maar niet : '' je bent er teveel mee bezig '' ja daagg !!