nee, geen goed teken.. ben nu opt werk, maar kom af en toe wel ne keer kijken.. ik hoop 't zo voor Heitje!
goeiemorgen! Test helaas negatief... Maar temp nog hoog en boobies nog auw.. vaag? Misschien is mn eitje dan toch wat later gesprongen??
@ Heitje, wat jammer dat die test negatief is! Maar klinkt nog steeds wel goed hoor, ik hoop van harte dat ie straks wél posi is!!!!! Ik duim ontzettend voor je!
Het is hier iets warmer, maar ook vol op herfst, het waait en regent gelukkig niet zo hard als afgelopen vrijdag, en vanaf morgen t/m weekend schijnt het hier lekker herfstweer te worden met zonneschijn. Hebben de kids mazzel tijdens de herfstvakantie.
Hee heitje, op zich is dit nog best goed nieuws, en misschien is je eitje ook wat later gesprongen. Ik vermoed dat de mijne deze ronde ook later is gesprongen, ik hoop het in ieder geval wel, anders is het definitief game over deze ronde, maar dat zullen we over 2 weken wel weten.
Oh meissie was je helemaal speciaal voor mij hier naar NOD okt gegaan om te wachten?? Wat lief!! Haha ik zei 8.45 uur de wekker...ik moest eerst de slaap uit mn ogen wrijven, toen tempen.. toen 'huhh hijs nóg hoog' denken, toen test zoeken (had hem nog niet klaargelegd), toen piesen, testen, wachten, kleren aantrekken, naar beneden, snel ontbijtje maken, laptop aandoen, 3 pagina's bijlezen én reageren... Vandaar de reactie om 9.13 uur
yep, dus waag jij het nu niet om met mij mee te gaan naar NOvember! Op bezoek komen prima, maar er komen wonen: NO WAY!!