Oh dat is mooi! Jij hebt dat vermogen dus wel dat je dromen kloppen (Kan je niet ff over mij dromen dat ik zwanger ben? )
Oh maar verder zit ik PRIMA in mijn velletje, ik voel me mentaal echt geweldig Alleen mijn lichaam laat me beetje in de steek maar dat schrikt mij niet af hoor, zodra ik van alles een beetje af ben ga ik als een tiet hahaha
We kunnen allebei wel een abbo bij de huisarts afsluiten Ik zit er aan te denken de HA de bellen dat mijn rugpijn zelfs met de pijnstillers niet minder wordt Ik heb geen zin om daar aan te zitten als ik mijn date heb.
Dan hoop ik niet dat je zo'n HA hebt, die zegt van eerst je pillen opmaken voordat we aan iets anders beginnen.
Hmmm ik zal mijn best gaan doen, maar ik ben er beetje bang voor dat t me lukt ZZZzzzzzz.............Jaaaa gelukt en je bent zwanger, kan niet missen
Ik weet het niet. Ik merk het wel. Mijn HA weet dat ik niet zomaar naar haar toe ga. Dan moet er echt wel iets aan de hand zijn.
Misschien krijgen we groepskorting whuahahaha Welke tabletten heb je gekregen? Het probleem met mijn knie is dat ik er helemaal geen pijn in heb, geen idee waar dat aan ligt, maar ik heb bijna wekelijks dat hij opzwelt, maar alleen de eerste 2x was dit heel pijnlijk. Sindsdien zwelt hij op (niet zo hevig, maar wel zo dat ik mijn knie niet meer kan gebruiken) maar doet geen pijn. Afgelopen zaterdag was hij weer zo gezwollen dat mijn knie niet eens meer zichtbaar was en ik voelde het vocht gewoon zitten, kon er ook bijna niet op staan of mee lopen want dan had ik het gevoel alsof ik er door heen ging zakken Was blij dat Albert ook thuis was zodat niet de zorg van 4 kids op mijn nek lag. Hij zorgde voor die van ons en ik voor het oppaskindje. Het is nu wel alweer wat minder gelukkig, maarja fijn is anders....
Ik heb diclofenac na retard gekregen. Maar blijf gewoon pijn houden. Zelfs als ik het een dagje rustig aan doe (vandaag wordt al de derde dag dat ik rustig aan doe)
Haha dat doe je snel! Zo hoef je nooit meer te pendelen! En dat met je knie! Klinkt misschien gek maar heb dat ook een tijdje gehad! Vooral 's ochtends als ik onder de douche ging staan, dan zwelde ie op en bleef tijdje zo... ging vanzelf weer over! Hopelijk ook bij jou!!
Ik heb ook de Diclofenac NA A 50mg T MSR (geen idee waar dat allemaal voor staat hahaha denk zet t er maar bij Deze hebben mij die eerste keer heel goed geholpen en sindsdiens hoef ik er maar een paar te nemen om er weer bijna vanaf te zijn. Een verdikking in de knie blijf ik houden, stom ding ook
@Heitje same here...mijn boobs doen ook nog heel veel pijn,nog geen ongi en gisteren ook nega test. dus mss maken we gewoon weinig hcg aan ofzo ik ga duimen voor ons allebei! (ik ben wel verschrikkelijk verkouden.heb net naar men werk gebeld!) ik heb alles terug gelezen,nog steeds geen nieuws van yaraah? @Muurtje wat een mooi kiezeltje zit daar in je buik hihi @Tante jij mag lekker dikker worden hoor babytje goed laten groeien @Kris balen van de ongi meid. dikke knuffel! @iedereen dat ik vergeten ben:SORRY!
NA staat voor natrium. Om aan te geven dat het minder belastend is voor de maag dan de gewone diclofenac, 50 mg natuurlijk voor de dosis van de werkzame stof. Waar de A en de MSR voor staan weet ik niet. Bij mij staat Retard ervoor dat het een gereguleerde afgifte heeft. Dus langer door zo moeten werken. Maar ik merk er niet veel van. Als ik de tabletten inneem heb ik een uur later minder last ervan, maar na 3 uur is dat al weer weg
Hahaha ja ben een slaapmuts he Ja idd onder de douche wordt t erger!! Gisteren was hij wel nog dik maar niet meer zo als zaterdag (toen was t echt HUGE!!) maar toen ik gisterenavond ging douchen voelde je t gewoon opzwellen, heel eng gevoel. Het borrelt echt van alle kanten in mijn knie Ben bang dat het bij mij niet meer vanzelf weggaat.....het wordt straks weer minder, maar ik blijf een verdikking houden die zodra die daar zin in heeft uit t niets weer HUGE wordt....boehoe Dokter had t de tweede keer en nu ook de weekendarts over een spuit....maar daar hoor ik vele wilde verhalen over. Dus daar moet ik dan weer eerst moed voor verzamelen om achteraf te kunnen zeggen had ik t maar eerder gedaan hahaha Yootje dankjewel lieverd!! Ja het is hun eerste, zo spannend voor ze!!
Hallo meiden, Even snel op mijn werk aan het kijken!!! Stiekum dus SSSSTTTT!!!! @rimar: Zie dat je wilt gaan testen op de 31ste zin om er een marathonnetje van te maken??? Had het op de 30ste willen doen maar dat kan ook nog wel een dagje langer wachten!!!!
Heey! Oe spannend, jij ook nog geen ongi! heb je wel ongi-achtige krampjes of is er niks te bekennen?