Soms tel je zelf sneller dan 1 seconde lang is, gewoon het ezelsbruggetje gebruiken in de vorm van 21, 22, 23, etc ipv 1, 2, 3
wat gek zeg! zal ik daar iets van in moeten stellen dan? of heeft het mischien met jou IP-adres te maken, dat die beveiligd zijn!
Die staat hier al een tijdje op standje heel erg warm, ik kan haast hier zomerkleren e.d. aan trekken.
goedemiddag, ik kom toch nog es piepen hoe het hier gaat. ik hoor al in november, maar kan jullie nog niet missen
Goeiemiddag dames... ben er weer niet zo lang... heb t de laatste tijd druk.. ben bekaf...vanaf half 6 wakker, vanaf kwart over 7 werken tot half 2... en we hebben een logéhond en dat is een bordercollie.. die kan ik echt niet aan.. we werden net gebeld door de buren van de hond gaat te x en de andere buren klagen en schreeuwen houd je b*k... maar ik ben echt gesloopt nu.. tis een schat van een beest zolang je binnen bent met hem... maar ga je zelf weg wordt hij gek of ga je met m naar buiten trekt hij je zo omver... gelukkig is t nog maar 5 daagjes.. morgen ook 6 uurtjes werken en overmorgen ongeveer 2 uurtjes en dan weekend.. desnoods geef ik de sleutel aan de buren zodat ze kunnen gaan kijken als hij weer te x gaat... hoe is het verder met jullie?? met mij kan t dus een stuk beter.. mijn geduld raakte vandaag ook een beetje op met de kids.. ze huilde om alles, luisterde nergens naar, ze gooide met spullen, sloegen op deuren enz... en dan zijn ze 1 en 2.. ik kon ze vandaag dus niet echt aan.. maar ik heb waarschijnlijk een vermoeden hoe dat kan... ben natuurlijk met Clomid begonnen, en ik heb t idee dat ik me eisprong voel (me temp is ook al een aantal dagen heel hoog).. OF ik ga posi testen (dat hoop ik eerder haha)... maar goed heb me gelukkig kunnen beheersen, maar nu ben ik zo moe door mij te beheersen enz...dat me ogen haast dichtvallen... en ik heb t nog zo druk... ach nu ff genoeg geklaagd.. nog goed nieuws hier??
En voor de meiden die vroegen hoe Amsterdam was, wel nadat ik mij over het feit gezet had dat ik nog een ronde verder moest, heb ik het echt goed gehad in Amsterdam en het is zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Yootje: leuk hoor je weblog, heb net je stukje gelezen! Haha niet jezelf voorbij hollen he! Het klinkt zoo druk! Maar er valt inderdaad vast wat moois te maken van de ruimte waar jullie gaan wonen...en het hoeft natuurlijk niet in 1x spik en span te zijn toch
Was het een verrassing van anderen ofzo dat je daar onverhoopt heen ging? Lekker geshopt, gestapt, gegeten? Of meer toeristsche dingetjes gedaan?
bij mijzelf doet hij het ook niet! dat is wel balen zeg! ik ga er nu ook niet verder naar kijken, heb er ook de ballen verstand van, Yootje en computers gaan dus duidelijk niet samen!
Mijn schoonzus en haar vriend zouden zaterdag vertrekken met een ander koppel. Wij hebben alle 6 samen gezeten vrijdag (toneel wezen kijken en daarna nog eentje gaan drinken) en ja daar hebben we beslist dat we eigenlijk ook nog nooit naar Amsterdam geweest zijn en dat wij ook mee zouden gaan. We hebben geshopt, gegeten en gestapt. Daarom zou ik nog es terug willen gaan om ook de andere culturele en toeristische dingetjes te zien.
ik zal er proberen op te letten dat ik mezelf niet voorbij ga. ik heb gelukkig wel een lichaam dat op tijd aangeeft, wanneer het genoeg is! ben ik heel blij mee, maar dat mag ook wel na 2 burn-outs, dacht ik zo! en daarbij is dit iets wat we beide heel erg leuk vinden, en daar haal je ook wel weer positieve energie uit!