Ja klopt, alleen moet ik het weekend werken 's avonds tot 23.00 en de volgende dag weer om 8.00 beginnen . Nou ja... het hoeft ook niet lang te duren natuurlijk
ja moet vanavond ook weer gaan sporten, normaal altijd dinsdag en donderdag naar passage, maar omdat mijn zus gisteren jarig was heb ik een dagje moeten opschuiven.
Dag ladies, Hier ook weer even een update van de gyn. Eerste uitslag van stollingsonderzoek is goed. Nu wachten op het genetisch onderzoek en we gaan starten met hormonenonderzoek. Dit omdat ik me zorgen maak over mijn cyclus. Ik heb de laatste tijd kortere menstruaties (max 4 dgn) en het schijnt dat je slijmvlies dan niet voldoende opgebouwd zou kunnen zijn waardoor er geen innesteling mogelijk is. Daarbij heb ik deze ronde voor het eerst gebruik gemaak van ovu-testen en dat ging dus een beetje raar. Eerst wel twee streepjes maar het test-streepje is elke keer lichter geweest dan het controle-streepje. En maandag (dag 12) plotseling helemaal geen streepje meer..... Gyn zag geen indicatie om te onderzoeken (omdat ik dus wel zwanger kan worden) maar ik heb een beetje aangedrongen. Dus nu de volgende cyclus bloed prikken. Hoop eigenlijk dat het niet nodig is en dat oktober roze wordt, maar ja.....we hebben iig 6 nov weer een afspraak bij de gyn staan. To be continued En hoest hier?
Hi Nanc, dat plan hebben wij ook! We hebben al een zoontje. Bij een tweede zouden we de namen van (schoon)moeder gebruiken, ongeacht jongetje/meisje.
je hebt mij vergeten ik had me er gisteren op gezet. Testmarathon 18 oktober * Nancy79 (8u) * Yaraah (9u) * Cyntje78 (wanneer ik wakker ben?) * zijvandehoek (8u) * Wgev (?) * appelsientje (?) * Petatje (?)
Hoi Dames, Wat een geklets vandaag zeg pffffff.....moest heel wat bijlezen... @L78 goed dat je hebt aangedrongen het gaat toch om jouw lijf en jullie wens! Maar ik hoop mee dat t niet nodig is. @ Einneh hoe was t gegaan bij de gyn??? @Sjudith..Is 't poessie er alweer????? @ Namen: Ik heb al sinds jaren 2 meiden namen en een jongens naam. Gelukkig vindt mijn mannetje ze ook leuk hihihi maar nu zou het me niks verbazen dat als ik zwanger ben dat het zomaar nog veranderd hahahaha
Hee ladies, hoe gaat het? Ik ben hartstikke duf, val hier bijna in slaap, was gisteren weer te laat naar bed gegaan, normaliter kan ik dat best 1 of 2 nachtjes hebben maar nu, waar is mijn bed???????
Tja als je stijf van de hormonen staat, wie weet kies je dan wel een naam die je nu vreselijk vindt, hihi
Goed van je meid dat je doorgezet hebt, je kunt het maar beter gelijk laten onderzoeken, als je dan toch bezig bent........zo zou het mij ook vergaan denk ik hoor.
Testmarathon 18 oktober * Nancy79 (8u) * Yaraah (9u) * Cyntje78 (wanneer ik wakker ben?) * zijvandehoek (8u) * Wgev (?) * appelsientje (?) * Petatje (?) * Dingetje2 (zodra ik wakker ben) ik doe ook mee
We hebben al wel een meisjes naam... jongensnaam nog nie over uit.. Maar zie wel hoe het loopt.. bij mijn zoontje moesten we ook best plotseling beslissen doordat hij te vroeg kwam.
Ja tegenwoordig moet je goed voor jezelf opkomen hoor! Goed van je dus! Fijn dat het weer achter de rug is en hou ons maar op de hoogte he
Hee dames, ik ga hier afsluiten en dan zo naar huis. Ik wens iederen een fijne avond en tot morgen allemaal *rimar zwaait naar iedereen hier*
hoihoi, kom hier weer binnenwaaien. heb ff de auto gewassen, is wel veel te groot hoor gaat de volgende keer naar de carwash heb dan nog ff gestofzuigd beneden dus ladies dit is ons lijstje voor de testmarathon: Testmarathon 18 oktober * Nancy79 (8u) * Yaraah (9u) * Cyntje78 (wanneer ik wakker ben?) * zijvandehoek (8u) * Wgev (?) * appelsientje (?) * Petatje (?) * Dingetje2 (zodra ik wakker ben)