Oke fijn dat je lijf een seintje geeft dan! En je hebt helemaal gelijk! Aan iets leuks werken is natuurlijk ook veeeeel leuker!
dat zou ik ook wel willen alleen ben aan het werk en dat lijkt een beetje raar als ik hier op een bank zou gaan liggen tv te kijken, moet er wel eerst een bank komen en ze hebben net de tv hier weer weggehaald, komt later wel weer terug
Heey dames, Is er vandaag nog roze bij gekomen? Hier beetje hoofdpijn en grieperig denk ik. Pff de 3e keer deze zwangerschap. de griepprik oproep heb ik in huis maar durf niet ivb de zwangerschap. Ook gisteren van de trap gevallen. Gelukkig op me kont naar beneder en voel de kleine nog bewegen maar maakte me wel zorgen. @Heitje Hoe voel je je?? je heb een lichte temp daling. (had ik ook voor me laatste nod)
hee heitje! is het spannend voor je?? val ik zomaar in spannende foto's van testen?? laat zien meid, ik hoop dat ik je positief nieuws kan vertellen!
Dit is em in het 'gewoon' Oke en nu hou ik erover op...heb me er al veel te veel mee bezig gehouden vandaag
Hee Surf! Nog wel wat spannend ja! Had vanmorgen negatief getest maar na een tijdje dacht ik dat ik wat zag...en zo ziet de test er nu uit...in het echt is ie alleen echt duidelijker (haha dat lees ik vaker hier) Maar goed..niet echt te vertrouwen dus want kan een indrooglijntje zijn! Hoe is het met jou? Tijd niet gesproken zeg! Alweer gewend aan het koude NL?