Hij zei eerst: ik zie niks hoor... En toen: dat lijntje moet toch net zo donker zijn als die andere? Ik: neee dat is met ovu-testjes zo! Hij: oh maar dan heb je nog zo'n test, dan hou je die ernaast om te vergelijken... (uit de verpakking) Hahahaha mannen! Ik uitleggen dat dat streepje (C) er pas komt te controle ná het plassen Hij zegt nu: ok afwachten dus!
Dan ligt het helemaal aan jou, je temp morgenvroeg, overmorgenvroeg, etc. etc. Hee, jij bent degene die beslist om wel of niet te gaan testen hoor, wij zijn hier voor de ondersteuning, bemoediging, af en toe overhaling en voor menig juiging, hihi allemaal ingetjes.
Juist Rimar! We wachten gewoon netjes tot in ieder geval morgenochtend... Vriendje ziet duidelijk het 2e streepje, vindt hem ook even breed én iets roze.. ik ben dus niet gek, joepie! Er is dus zeker wat gaande in mijn lijf..maar of het vasthoudt of niet, dat is dus nog ff spannend! Hij baalt dat ie zo licht is...ja..uhh zo zit ik al de hele dag..haha! Zegt ie ook met die digitale test: ja die kan je toch meerdere keren doen dus kan je net zo goed nu ook al testen? Haha was het maar zo!
Er lag een speeltje van de kat op de trap en daar stond ik op en toen veloor ik me evenwicht. En toen op me kont naar beneder (6 treden) Maar ik zie ook een klein streepje. Maar indd lekker nog even wachten met de volgende test. Beter VET positief dan nog een keer een vaag streepje. Groetjes Lynette
Wat zei je tegen hem, met ochtendurine van morgen of overmorgen heeft de hcg nog de kans zich te vermeerderen/verdubbelen om dan evt. nog beter zichtbaar te worden. Nou ik ben echt heel erg benieuwd morgenvroeg hoor. En ik denk dat ik niet de enige daarin ben.
Last van me stuitje maar als dat alles is. heb zelf veel vast van Fibromyagie dus ben wel wat pijntjes gewend hahah. Gelukkig is de beeb nog druk met mij kietelen enne voor jou is het nu ook aftellen naar NOD
@ Heitje: Ik zie op jouw test wel een streepje hoor!! Al is het nog zo licht. Op mijn test van afgelopen zaterdag zie ik hetzelfde streepje, ik krijg het alleen niet op de foto.
Ja het duurt nog even en dan zou in principe mijn spanning en sensatie moeten beginnen, ware het niet dat ik eigenlijk ervan overtuigd ben dat het deze ronde niet raak is, er is maar een hele hele inimini kleine kans aanwezig dat het bingo is. Dus ik kan eigenlijk voor mijn doen rustig mijn tijd uitzitten.
Hee dames ik ga afsluiten, ik wens iedereen een fijne avond toe en tot morgen. Misschien dat ik nog even om het hoekje kom kijken maar dat weet ik nog niet zeker, hangt er nog van af nl. *rimar zwaait nog eventjes naar iedereen* Doei doei allemaal
kan het zijn omdat ik ziek ben dat men ongi weg blijft?of kan het ook daardoor zijn dat men test van gistere nega was?
Goedemiddag dames! zo de werkdag zit er weer op! kan iemand een update geven van vandaag heb niet zoveel tijd om bij te lezen moet strax alweer weg...... @ hier: zenuwachtig!!!!!