Je moet ze geloof ik tijdens het eten innemen. Heb gemerkt dat je er wel genoeg bij moet drinken. Krijg er een heel vreemd misselijk gevoel van als ik niet genoeg water erbij inneem. 's Avonds doe ik ze met de eerste lepel vla en dan de rest opeten. Werkt ook
ja indd ik moet er ook echt bij eten/ vEEL drinken want kon de pil ookal niet slikken omdat ik er altijd van moest kokhalzen omdat ik t idee had dat ie in me keel bleef hangen :S ! haha maar hoeist verders hier ??
ik wou ze ook al vanaf 22 jaar dus iedereen wist ook van onze wens en dat we eindelijk begonnen , Niet iedereen weet nog dat wij zwanger zijn.
ja ohh die kennen mijn buren ook denk ghe ghe , die zing ik zoo vaak : hup muziek vol open en zingen ! (karaoke natuurlijk he ahha )
nah ga ff naar n vriendin van mij , socializen maby kom ik daar nog ff spieken anders tot morgen do the ongi-dance do the ongi dance xxx ly
Hey meiden ff een berichtje vanaf t huis van mijn ouders, wordt beetje gek van mijn buikje heb onderin lichte krampjes alsof mijn ongi eraan zit te komen, maar ik zit pas net over de helft van mijn cyclus. Heb mijn eisprong vrijdag/zaterdag gehad...grrr.....gan we weer hoor de laatste twee weken