Mr. Arnhem niets meer. Hij was gisteravond zelfs online op msn.... Mr. Utrecht heb ik nog een beetje mee zitten msn-en gisteren, maar niet veel. Hij was een online spelletje aan het spelen, dus was daardoor niet echt spraakzaam.
Goeiemorgen meiden... Heb net bruin/rood afgeveegd dus denk dat ik tóch ongi ben geworden.. Alleen temp is nog steeds hoog...
Heit, zolang het niet doorzet is er niets aan de hand!! Laat dat beebje maar eens goed innestelen! Heb zeker niet meer getest he?
Ga daar maar wel van uit ja, een lekkere chaos was het afgelopen weekend, tenminste dat had een collega van mij gelezen en die vertelde me dat vanmorgen
Ja daar heb je ook gelijk in, ik heb mijn banner nu op het gemiddelde staan, vorige periodes waren korter maar heb ook een uitschieter gehad, daarom test ik ook later dan mijn NOD, dit voorkomt ook evt. teleurstellingen van een vmk oid. Dan wil ik dat ook liever niet weten. En ik weet ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden met kwaaltjes enzo om vervolgens toch je ongi te laten worden.
HE LADY'Ss ff balen vanmogen kwam de rode duivel langs na 8 dagen overtijd !!!! :x :x :x echt balen, nou ik ga ff nalezen
Hè meid, ik hoop voor je dat het oud/innestelingsbloed is, helemaal omdat je temp nog hoog is. *rimar duimt voor heitje dat de ongi niet door gaat zetten*
Het voelt wel echt of het doorzet...ongi-krampen, rugpijn..het hele pakketje... Zethu: leuk zeg naar Marco, veel plezier alvast! 2eukkie: nega getest lees ik.. balen hoor Yootje: lekker een dagje vrij! Geniet ervan! Kris: aii wat rot dat je je zo beroerd voelde gister zeg! Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat! Angel: haha je hebt gelijk, 9.15 was ik ook echt hier..haha Lulu: balen van je ongi meid Verder weet ik het ff niet meer...
Mijne staat wel op 28 dgn maar vorige keer was dertig en daarvoor niet zo opgelet! Better safe then sorry!!! @lulu: Balen meid!!!! @heitje: Wens je alle hcg die je nodig bent!!!!
heitje, jij mag niet ongi worden, je temp is nog hoog! als het oud bloed is, kan het ook zijn dat je baarmoeder grote poets aan het houden is!
dames, zijn jullie al op de hoogte hoe het met leeuwtje is? had een krabbel terug van haar. ze is nu de tweede ongi na haar mk aan het afwachten, zodra die doorgezet heeft, gaan ze het weer proberen.
Ja super he!! Ik heb via mail contact met haar (waardoor me weer invalt dat ik haar vandaag nog even moet terug mailen, vergeet t steeds) en hoop echt zo enorm dat het dan eindelijk raak mag zijn en blijven *is praying!*