Hey heitje wat zie ik nu .... Balen meis.... Meer kunnen we er niet over zeggen he behalve dat ik snap hoe je je voelt. @hier: rare klachtjes maar ei is pas vrijdag/zaterdag geweest dus zou beetje vroeg zijn. Maar goed we wa hten weer af snoepen hier en daar wat hcg mee en zien t wel meer kunnen we niet doen
Hallo allemaal, Ik ben vanaf nieuwjaar getopt met de pil... de eerste maanden gewoon normaal ongi (28dgn) daarna wat verschil van een paar dagen!! Maar vanaf mei werd ik netjes elke 5de van de maand ongi... in september was het dde 8ste ipv de 5de... volgens een berekening zat ik nu dan op een cyclus van 35 dgn en zou ik dus afgelopen maadag ongi moeten zijn geworden... (zondag negatief getest met clear bleu) en zit u al op dag 43... en nog niks... Ik durf ook niet zo goed meer te testen omdat ik al zoveel nega heb ik gehad de afgelopen maanden... wie herkent dit?? wie heeft advies of tips?? liefs kus....
hallo Suzy, welkom op dit forum. ik ben ongeveer net zolang gestopt met de pil als jou. zoals je ziet aan mijn cycli, onderaan mijn banner, is hij bij mij nog nooit echt regelmatif geweest, ook zelfs eens een uitschiter van 37 dagen. ik zou als ik jou was inderdaad even niet meer testen, wanneer je bijvoorbeeld op dag 50 zit en nog geen ongi hebt, mischien de dokter raadplegen.......
hoi yootje, wat leuk dat jij ongeveer dezelfde tijd gestopt bent... nee ik wil eigenlijk ook niet meer testen.. dus bedankt voor de tip ik ga rustig afwachten al blijft het natuurlijk moeilijk... kus suzy
het is zeker moeilijk, zeker wanneer je overtijd bent, je wilt zo graag duidelijkheid, dat krijg je alleen met een posi-test of met je ongi! heel veel succes! *knuf*
hey Heitje.. vind 't zo erg voor je.. ik was er zo zeker van.. ik hoop dat je je snel terug 'n beetje beter voelt..
komend weekend hebben we hier oktoberfeest in de stad. Is echt geweldig. Dan zijn er heel veel van die kraampjes met echte Duitse hapjes! En natuurlijk kermis en bands. Ik weet nog niet of ik met iemand afspreek, maar anders ga ik toch alleen? Is net zo leuk. Ik kom toch altijd wel bekenden tegen....
Ik heb dat in januari heel erg gehad. Maar bij mij is bekend waar het door komt. Ik ben eigenlijk nooit regelmatig geweest. Ik dacht dus met ovu-testen op nieuwjaarsdag een ei gehad te hebben. Uiteindelijk een ruime LF aangehouden, en pas 18 dagen later gaan testen. Nega. Week later, weer nega. Ik was uiteindelijk 4 weken overtijd toen ik eindelijk ongi werd. Ik zou idd, zoals Yootje zegt, nog een week aankijken. Heb je dan nog geen ongi, ff met de HA contact opnemen.
hahahaha, ik heb hier nog een tirolerjurkje als ik er een aan wil. Maar ik ga gewoon lekker warm gekleed dan de straat op. Sinds het gevierd wordt hier in de stad is het vanaf dat weekend iedere keer heel erg koud..... Kan je echt niet meer zonder winterjas naar buiten....
Goeiemiddag meiden! Ik ben er weer even... heb zo een vergadering Ook zit ik te wachten tot mijn ongi voorbij is... hij was wel erg dit keer! Om een beetje uit mijn dip te raken gaan Cyntjeman en ik binnenkort weer naar de salsa avonden. En heb ik besloten dat ik in januari weer ga starten met salsa lessen. Cyntjeman gaat niet meer mee... hij vondt het te moeilijk worden. En heeft nu een heel schooljaar 1 avond per week cursus via zijn werk. En hij wil voor de zomervakantie van 2010 de badkamer afhebben. Ergens voel ik me schuldig... ikke 2 a 3 x per week salsa les en hij klussen in huis...
hoii goeiemiddag ben ik weer ff hee heitje & lulu balen !!! grr stomme duiveltjes, stuur ze maar mijn kant op !! !!! Bekijk bijlage 22633 geen dansje dus :x en zethu , cool marco en friends !! das n aardig eindje rijden .. hier ist dichter bij ber der zo he petatje ! ja ik snap da , stomme lichamen he .. als ze nu is doen wat WIJ willen en niet waar ze zelf zin in hebben welkom suzy ik ben ook januari gestopt ( met de nuva-ring ) maar wel pas +- juni begonnen waar blijft melanina ??? ben nieuwschieriggg !!
Nou zorg dan in ieder geval dat je ook warme kleding bij je hebt, 's ochtends en 's avonds ben je al echt een winterjas nodig en overdag ook al meer, maar af en toe kan een goed herfst/zomerjas ook nog.