ja weet ik wel t zou zo maar kunnen maar bij mij kan nooit iets in een keer goed gaan .. ( in een keer bedoel ik nu snel dus.. ) het is altijd wel iets... maar indd misschien heb ik nu wel heel veel geluk dat ik snel een wondertje in mijn buik mag hebben ... ( hebben nog 1 ronde als ik ongi word .. maar daarna gaat mijn vriend 5 maanden naar afghanistan .. dus zijn we weer 5 maanden verder.. ) we zien wel
Okee, dat wist ik dus niet, maar dat scheelt wel hoor, dan zou ik me ook niet te warm aankleden, anders zweet je je te pletter, hihi
@ rimar: heb rekening gehouden met betaald parkeren. @ kris: dan hoef ik me dus niet te warm aan te doen. Gelukkig. @ yootje: ja ik ga alleen. maar er zijn daar genoeg mensen om me mee te vermaken. @ hier: zo, mijn haartjes zitten. Nu nog tanden poetsen en me opmaken en mijn tas inpakken. En dan gaaaaaan! Kom zo nog ff neuzen.
heb denk ik gemist naar waar je gaat zethu maar....AMUSEER JE!!! iemand van in de buurt van eindhoven ofzo?of iemand anders een idee waar je mooie stoffen kan kopen voor gordijnen te maken?
k woon 20 minuten van eindhoven af .. maar kan je niet helpen zou t megod niet weten waar je t uberhoubt ken kopen .. ) mijne komen van de hema
Veel plezier vanavond hoor, verwacht wel een uitgebreid verslag van het was, hihi, kunnen we toch nog een beetje meegenieten op die manier.
ik ga mijn auto eens uitruimen, morgen moet ik hem inleveren bij de garage! dan is het nog 5 weken met de fiets naar mijn werk, alleen de weekenden kan ik de auto van vriendje hebben!
zethu, veel plezier! en er zijn daar inderdaad genoeg mensen waar je je mee kunt vermaken! ik zou dat alleen niet durven, helemaal alleen naar een concert!
Kijk anders eens op www.stoffenspektakel.nl of www.stoffenbeurs.nl Dat zijn 2 verschillende beurzen met alleen maar stof, fournituren etc etc. En anders bij een leen bakker of kwantum, bij kwantum heb ik mijn stof weg, heb ze zelf gemaakt dus heb voor het hele huis 2 rollen meegenomen. Kan nu inmiddels geen gordijn meer zien, ben gelijk genezen.
Dat is het volgende stukje op weg naar..... en nog 5 weken, maar die zijn zo om, spannend hoor allemaal. Dan vieren jullie dus de kerst in een heel erg mooi kasteel, leuk, wil wel foto's zien hoor, lijkt me heel erg mooi dat kasteel in kerstsfeer.
thx Rimar stoffen voor gordijnen zijn goedkoper in nederland dan in België zegt men en men schoonmoeder gaat ze maken ikke alleen maar kleurtje kiezen en betalen hihi. De kleur voor onze woonkamer is gekozen...we gaan voor chocolade gecombineerd met bloesemzijde en als accentjes dus tropen oranje gordijnen enzo. Enkel voor de slaapkamer weten we het niet goed. We hebben een donkere parket en een donkere slaapkamer...dus we moeten licht gaan maar wil ook geen witte muren...iemand stijlideetjes?
we hebben allebei de laatste week van november vrij, die week gaan we dan ook alles verhuizen. ik ben er zelf ook nog nooit geweest met kerst, ben dus zelf ook erg benieuwd. ik hoop dat ik er aan denk genoeg foto's te maken. ik ben zo iemand die zijn fototoestel wel meeneemt, maar vergeet foto's te maken!
hey yootje hoop dat het dan deze keer eens een mooie witte kerst wordt hehe wij verhuizen ook de laatste week van november...vanaf dit weekend start men ventje met klussen...spannend!!!