absoluut geen idee,in men vorige app heb ik niet zo op het geld gelet...deze keer beetje meer naar het budget kijken. En mijn schoonmoeder zegt dat er in nederland veel meer keuze is en dat het goedkoper is...heb absoluut geen idee voor de rest
Ik vind persoonlijk een white wash effect dan ook wel iets hebben. We hebben zelf de basis rustig gehouden, dwz houten laminaat vloer, en beige/bruintinten op de kozijnen en deuren en een behang met combinatiekleur uitgekozen. Gordijnen zijn ook licht, kan zijn dat ik de gordijnen van de slaapkamer nog een of opnieuw ga doen of ze ga voeren met een stuk verduisteringstof. Maar ik zit nog te broeden, wil eigenlijk onze slaapkamer een upgrade geven, maar manlief werkt nog niet echt mee, als eerste wil ik een kast tegen de schuine wand aan, kan ik daar mooi een hoop kleding en zo in kwijt, wil ook wel tegen de andere kant voor beddengoed enzo. Maar dat moet ik eerst mijn eigen klusser daarvoor gaan overhalen. Het liefst zou ik dan alles in 1 x aan gaan pakken, maar ja dan moet hij dat ook wel willen.
@ petatje: ik ga naar Marco Borsato en Friends! @ Rimar: een uitgebreid verslag kan je verwachten, maar ik slaap morgen wel uit! Verwacht 2 uur of zo pas thuis te zijn.... @ yootje: ik sta er helemaal niet bij stil dat ik alleen ga. Genoeg mensen daar, die met hetzelfde doel er heen gaan: genieten van de muziek! @ hier: ben d'r helemaal klaar voor dus GELREDOME HERE I COME! Tot morgen meiden!
nee indd .. maar ik moet nu toch echt gaan werken .. jammer dat melanina er nog niet is ik kom vanavond zeker weer terug !! ben zo benieuwd hoe t was xx byee