Nee alleen as donderdag, ik geef dan een party, dus geef geld uit, en we gaan die dag een auto ophalen en die kost ook geld
Hmm klinkt goed, ik neem zo een kopje thee, en nog eventjes nadenken wat ik erbij ga nemen, of een broodje, of een plak ontbijtkoek of van die sultane bites, die zijn ook errug lekker, alleen is het zakje altijd zo snel leeg bij mij, ahum
dat is bij mij zaterdag, eerst naar de markt en daarna de rest van de boodschappen, of ik ga vrijdagavond naar de Aldi enzo, maar meestal doe ik de boodschappen op zaterdag
Ik vind ze zo voor op het werk, aan het eind van de dag als ik zin in eten of iets lekkers krijg wel heel errug lekker hoor
moet van de week reizen, maar dat is verder dan mijn abbo, dus ik ging vragen hoeveel strippen het was, buiten mijn abbo zegt ie, neem maar zo'n dagkaart ik net op internetkijken, is die dagkaart die hij noemde voor dal uren, maar ik moet daar om 9 uur al zijn! En de gewone dagkaart is duurder dan het aantal strippen dus heb maar gebeld, kreeg een mevrouw aan de lijn, die vertrouwde ik meer, want die ging het voor me opzoeken
die man deed het uit zijn hoofd, en als je alles weet vind ik het niet erg, maar als je dan het verkeerde zegt wel
heb ik net herbal shampoo gekocht vorige week bij appie, 2e halve prijs omdat ie nergens in de aanbieding verder was, is nu bij etos 4 halen 2 betalen!