tja, en anders de fimi gecombineerd met de bizzkids, voor elk wat wils, de nieuwste is wel heel erg leuk, de nieuwste knip trouwens ook, staan hele leuke outfits in voor dames (zoals ik) met een maatje meer.
http://www.philips.nl/shared/assets/nl/2008/news/productnews/feel_goog_met_philips/hires/Philips_Aluminium_Blender_HR2094.JPG maar dan heb je hier een hele lijn van waterkoker, broodrooster, koffiezetter ik heb de superuitgebreide keukenmachine al
Zooooooooooo jij bent echt kortgewiekt, maar het staat je goed hoor. Heb je toevallig ook nog een foto of omschrijving van hoe je haar ervoor was??
fimi en bizzkids zit er niet bij! de nieuwe knip heb ik hier ook, vind hem voor mij weer wat minder! maar het scheelt dat ik steeds handiger wordt in patroontjes naar eigen smaak aanpassen. ik ben wel blij dat ze nu alle maten hebben, ik heb nl 34, daar stonden eerst altijd weinig patroontjes voor in, dus deed ik altijd 36 zonder naad knippen......
Wilde ook vuurrood maar werd te bleek voor de winter vandaar dit kleurtje FF op computer zoeken naar oude foto
ik word er heel hebberig van, maar de rest van de spullen in mijn keuken zijn ook rvs, maar dan niet met die mooie blauwe lichtjesknop hihi
Heb niks meer op computer staan maar ieder knipbeurt word het anders. Hiervoor was het ongeveer 3/4 cm en dan alles naar voren wel heel kort hoor en rood/paars