Het is echt met de tondeuse gedaan was wel ff schrikken maar wel heel tof kapsel geworden. Kleurtje had wel iets heftiger gemogen maar oke
Dat is ook weer zo, ik manipuleer ook regelmatig hoor, zodat het mij goed staat, maar ik zit tussen de 50-54 in, ligt eraan hoe iets valt en wat voor stof er gebruikt wordt, ik vind dat paarse jasje wel heel erg leuk om te maken, heb een wintertricot met paars aan de ene kant en zwart aan de binnenkant, doorgestikt, ik denk dat ik die stof daarvoor ga gebruiken. Lijkt me heel erg leuk nl.
Misschien kan ze je er nog een paar highlights bij in zetten, dat licht het meestal wel op, die krijg ik er ook meestal doorheen, geeft een ietwat meer natuurlijker look
is inderdaad een leuk jasje! voor mezelf vind ik 14b, die tuniek erg leuk! heb er alleen nog geen stofje voor gevonden!
Ieder zijn/haar ding. Ik ben nu voor mijn nichtje aan het naaien, wordt een hele stoere broek, is grijs legerprint met fuchsia er door, komt een bodywarmer met capuchon bij in die legerprint met effen fuchsia stof erbij, staat heel erg stoer, en dan nog een shirt in het grijs, en 1 in het fuchsia, van iedere kleur een legging en van het restant stof een rokje, dan kan ze alle kanten op combineren, maar daar ben ik nog wel eventjes zoet mee hoor
haha, ik kan hem ook voor een paar euro door de wasstraat doen vanavond, verdien ik er ook nog op! maarrre heb nu de emmer met water al gevuld! dus toch maar met de hand! vriendje kwam vandaag ook later thuis, met het eten ben ik bijna klaar, dus kan ook nog wel!
Ach kleurtjes houden bij mij op de een of andere manier toch nooit lang word na een week of 3 altijd hetzelfde vage bruin achtige kleurtje Heb me trouwens vanmiddag opgegeven bij Shoeby fashion voor model in 1dag. Je krijgt dan kleding van Shoeby aan en er word een foto gemaakt. Als je wint krijg je een fotoshoot. Ben erg benieuwd Word zelf Model in 1 dag - Model in 1 dag - Shoeby
oh hou op! de vorige keer toen je me dat zei, is er een hele lading stoffen voor tasjes blijven plakken! haha
Hee dat klinkt heel goed, nou succes gewenst dan maar, we zijn hier heel erg goed in duimen hoor, hihi
ik moet morgenvroeg om 9.00u al met de auto in de garage zijn! ben nu echt weg! zal welonline blijven staan, maar ik ben buiten doei!