oh wow, wist ook niet dat het zo ging. Vind het allemaal wel bijzonder dat mannen dit doen. Ricmar, ik wens je heel veel succes de komende dagen!! Toch weer spannend he?
Als wij zelf niet zoveel problemen zouden hebben met zwanger worden...zouden we misschien al 3 kindjes kunnen hebben vanaf het moment dat we ervoor gingen. Ik wil heel graag 3 kindjes en mijn man ook, daarna wilde ik wel voor donaties gaan kijken...Eitjes en zaadjes...maar helaas lukt het niet zo snel en ik wil niet aan doneren denken voordat mijn eigen wens vervuld is..... Maar mocht ik dus ooit een 3e krijgen en tsjah mijn eitjes zijn wel goed....(denk het niet dat dat nog gebeurd) dan zou ik die willen doneren, ook mijn man mag doneren, maar hij heeft nooit echt ja gezegd hahahaha...heb het er wel met hem over gehad hoor..... Groetjes, Miranda
mijn mannetje vind het goed als ik als onze wens vervuld is voor eicel donatie ga, mag ook pas als eigen wens is vervuld. meer kunnen we helaas zelf niet terug doen...
Dat vind ik wel een hele mooie gedachte ik denk dat ik daar ook maar eens aan ga denken. Heb er nooit bij stil gestaan maar nu het bij ons zo lastig gaat is het wel iets wat mij heel mooi lijkt. Maar idd eerst de eigen wens.
Hey meiden ik ga afsluiten lekker me bedje in ben best wel beetje moe. Spreek jullie morgen weer! Slaap lekker
ha lydia, ja ben aan het bijlezen geweest meestal wat later op de avond en dan ligt iedereen al op een oor.... hoe is het met jou?
ja wel goed hoor .. ben aant wachten tot ik ongi word.. hebben we nog 1 ronde ben ook begonnen met die etos zwager worden .. kijken of dat helpt !? en hoeist met jouw ??
ik hoop voor je dat je snel ongi wordt, dan heb je nog een ronde als je mannetje hier is toch? hier gaat het goed, denk dat ik gewoon ongi ga worden, aleen pijn in boobs zoals ieder maand en verder niks dus zal het wel niks zijn...
meid , meiden , ik ben er weg van vriendje wil dak bij m kom liggen en moet morgen ook weer vroeg werken ... ( ff kinderen opvangen en naar school brengen ) spreek jullie morgen .. en melanina hopelijk .. waar is ze tog .. xxx lydia, fijne avond/ nacht !
HIhi wel gezellig een stapelbed! Alleen jouw kamer wordt eerder bezocht dan de mijne ben ik bang...zit denk ik een paar deuren verderop in kamer 16! pfff herken je snaaierij hoor...ben mega-misseljk van al dat gevreet...was na het eten in het donker naar de winkel gefietst nou dan héb ik er wat voor over zeg! Had hele dure handgemaakte chocolaatjes gekocht..ze waren heerlijk maar ook echt echt misselijkmakend haha..als ik nu kijk naar de paar die nog over zijn word ik alweer beroerd, haha!
Interessant zeg! Dan was vandaag zeker een HELE GROTE nieuwe maan?? Gelukkig voelt het 'emotionele labiele' wel mee..had het erger verwacht maar op de een of andere manier was ik er tóch op voorbereid denk ik...
he heitje ben je er ook? hoe is het nu met je? zal wel even rauw op je dak zijn gevallen of niet? je was er best mee bezig voor jou doen (ik bedoel dus anders dan andere maanden) en je temp bleef natuurlijk hartstikke hoog.... kl..te meid... volgende maand is voor jou ok? xx