Zeker weten Roze!!! Maar ff alle gekheid op een eierstokje.... Gebruiken jullie foliumzuur, zo ja welk merk? Ik gebruik ze van de DA eigen merk, maar heb het idee dat ik daar hoofdpijn van krijg? Zou dat kunnen? Ik heb echt nooit hoofdpijn en nu al wel een klein weekje, een beetje zeurderig gevoel. (ben er ongeveer 2 weken geleden mee begonnen)
Ik heb hier die van alles in 1 staan (mamacare geloof ik....) zitten alle vitamines in met foliumzuur. Deze pillen mag je de hele zwangerschap en hierna (tijdens borstvoeding) blijven slikken deze bevallen mij goed (vergeet ze alleen soms wel eens....)
@mammamuts. Gebruikte eerst foliumzuur van de Etos. Maar die zijn op en heb nu de Puur Mama van VSM. Bevalt me erg goed. Weet dat een aantal hier de Etos zwanger worden vitamines nemen en er goed op reageren.
hahahahaha al die plaatjes van eier-vangers Ik slik inderdaad de Etos zwanger worden pillen. Bevallen tot nu toe goed, schijnen ook je cyclus regelmatig te houden Eerste ronde bij mij in ieder geval perfect met 27 dagen, nu de rest nog (nou liever geen rest, want dan hoop ik gewoon zwanger te zijn want oktober = ROZE!)
Puur mama van VSM heb ik idd tijdens mijn 1e zwangerschap geslikt. Maar niet ervoor. Volgens mij slikte ik toen foliumzuur uit een strip. geen idee welk merk dat was. (ben ik alweer vergeten ) En die etos zwanger pillen schijnen idd goed te helpen lees ik her en der, misschien toch maar overstappen dan.
@ Cyntje78: Wat veel buizen zeg! En spannend nu dat afwachten, zeker voor die chromosomen... Hoop echt voor je dat het voor die tijd raak is! @ Yaara: Ik vind Yara / Jara wel een hele leuke naam Wij hebben een boekje met namen voor zowel een jongen als een meisje. Ik wil 2 namen geven en niet vernoemen. Gelukkig hebben mijn vriend en ik wel dezelfde smaak qua namen! @ L78: Goed dat je hebt aangedrongen meid, het is jouw lijf en je mag best zelf meedenken hoor, heel goed! Liefs, Caitlin
gewoon foliumzuur van de appie. Ik heb ze gekocht bij de boodschapjes, toen besefte ik mij dat ik geen fz in huis had. Maar moet nog steeds naar de etos. Bij de vorige zwangerschap hielpen die goed, haha ronde 1 zwanger!