zo me koffie is op... ga intussen stoffen en stofzuigen...maar blijf hier wel hoor kom tussendoor spieken
thnx vind t nu best spannend... eerste ronde Clomid... net als de eerste 2-3 maanden dat je net begint met proberen zw te raken
Ja, grijp, graai, gris, dank je wel, dat kan ik goed gebruiken hoor *rimar stopt alles in haar rugzak en sluit deze weer goed af*
Ja precies dat had ik vooral maandag nu iets minder, maar nu heb ik onwijs gevoelige tepels en idd lucht teveel
hmm dan moet t toch iets betekenen maar wat... ben benieuwd...hoop op goed nieuws me (.)(.) zijn "nog" niet gevoelig...
jha ik ga ook grijpen (als er nog wat over is haha).. kan t nu heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed gebruiken... thnx Dingetje.. en gefeliciteerd (voor als ik dat nog niet heb gedaan...)
Ja hoor, dan heb je vast en zeker niet goed gekeken, ik heb het deze keer zelfs zonder vangnet gedaan, dus er is meer dan voldoende overgebleven
Ik ga jullie weer verlaten...krijg zo een vriendin over de vloer en dan moet het hier wel spik en span zijn natuurlijk! Fijne dag iedereen en kom op met dat roze!!! xxx
Zo dames, ik ben ook even weg, moet hier van alles doen waar ik mijn aandacht goed bijhouden moet, kom vanmiddag wel weer eventjes buurten, tot vanmiddag, doei allemaal
jeetje, die zorgverzekering is echt een groot verschil met hier in nederland! wij zijn dat nu allemaal aan het uitzoeken, hoe en waar we de dingetjes moeten regelen. gelukkig weet Tijs zijn moeder en andere inwoners ook veel.
ik ben dan niet voor k3...maar kreeg dit liedje van de neef van rob... omdat ik me verleden niet een plekje kan geven om het kort samen te vatten... en hij heeft ongeveer dezelfde problemen.. en we kregen beide gewoon letterlijk tranen bij dit liedje... en dat heb ik niet gauw...
goeimorgennnnnn !!!! ik ben eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!! ongiiiiiiii haha ben nog nooit zo blij geweest.. ( maar ja mag nu wel weer stoppen haha ik weet tdat ik t ben klaaarrr ) nou hopen dat deze ronde me heel veel geluk brengt ! maar nou moet ik wel door naar november ...
Lydia...Yeahh.....kan je lekker door! Wel jammer dat je door naar November moet...blijf je af en toe hier gluren.....???
er zaten wat krassen op mijn bumper, die moesten eerst bij de verzekering gemeld worden, dat heb ik in de tussentijd dus maar gedaan. anders ging dat van de inkoopprijs af, en daar had ik geen zin in! nu ben ik weer terug van weer weggeweest! idd op mijn fietsje, maar gelukkig is het mooi weer!