thanxx die goodluck kunnen we wel gebruiken .. hoop t zo dat t deze ronde lukt ( verwacht t niet maar hopen kan altijd ) en tuurlijk blijf ik hier nog ff gluren veel te nieuwschierig ! en hoop zo dat melanina goed nieuws heeft ! vind t zo raar dat ze nog niet is geweest.. x
kan je wat ongi naar hier sturen? ofwel een posi test maar dat vraag ik dan wel aan dingetje ofzo jup maak me ook wat zorgen om melanina.
yoehoe!!! lydia is ongi! heel veel succes meid nu in de volgende ronde, hoop zo dat je zwanger mag worden nog voordat je vriendje/mannetje vertrek! zou zo mooi zijn dat jij al bijna uitgeteld bent, wanneer hij weer terug is......
hihi je mag die van mij wel hebben , ik weet nu dak t ben : klaarr nu mag jij .. als je wil.. of n posi test natuurlijk
de rode hebben trouwens ook veel voordelen voor nieuwe mamas http://www.socmut.be/SocMut/304/Aanbod/Voordelen-diensten/geboorteAdoptie/Geboortegeschenken.htm en nog veel meer voordelen.
en is dat dan ook ineens de hospitalisatieverzekering?of waarvoor betaal je dan? ehhh voor als er ooit iets mocht gebeuren .. en als ik naar de doc ga .. of de tandarts.. enz... ziekenhuis..
inderdaad echt geweldig...koop normaal nooit echt een cd maar deze is geweldig...manhatten is 1 van men favo leidjes maar hoor revelry en crwal ook graag,en closer,en...heel de cd dus