hmm.. niemand meer hier.. dan ben ik ook terug weg.. gaat er nog iemand in 't kort testen? Veel succes in ieder geval!!
ik ga mss vrijdag nog eens testen of mss ineens een bloedtest laten doen. Men zusje heeft mss klierkoorts dus kan ik me ineens daar op laten testen ook. Men ma zei dat ze in je bloed kunnen zien waar je zit in de cyclus...Kan dat echt? (al twijfel ik niet aan haar hoor) *vangt nog wat hcgtjes van meisje* thx girl! super dat je waardes zo goed waren! @Heitje nope nog geen spatje niks nada...
Ze kunnen wel wat zie geloop ik, iets wat met de eisprong te maken heeft want daar ben ik net op geprinkt maar hoe dat precies gaat?? durf het niet gezeggen..... sorry
ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste maanden aardig op de proef ben gesteld en helemaal gek van mezelf werd en mijn mannetje van mij maar ik het ook geleerd dat het geen zin heeft om je heel erg druk te maken (doe ik nog wel.....) het komt zoals het komt....... jeetje wat klinkt dat erg.......
Hoi Hoi dames, Hebben er nog dames vandaag getest? Hier gaat alles goed. Gisteren begonnen met het maken van een babysite voor onze frummel. www.everyoneweb.com/hakkie001 groejtes Lynette ps gaan er nog dames mee met het ZP forummeeting uitje in utrecht?? hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! het was afgelopen keer echt supergezellig!!!!
Hey Lynette, Wat een leuke site ben je aan het maken zeg!!!! Helemaal leuk....wordt er gewoon beetje jaloers van....dat wil ik ook! Helemaal leuk hoor!
thnx je kunt t maar op zak hebben he en Bordie kan echt zielig kijken dan weer blij kijken, echt hij kan op verschillende manieren kijken haha.. zo kun je wel zien wat hij denkt net Sabi ff rond laten rennen op t veld... Bordie durven we niet los te laten.. hij luistert buiten niet naar ons..
hihi jha thnx he we hebben m lekker verwend zal ik eens iets grappigs vertellen we gaven gister onze baardjes Andijvie.. en Sabi wilde weten wat t was.. dus ik gaf het... blijkt hij ook gek te zijn op Andijvie.. gaf ik het aan Bordie en onze katjes en die eten t niet8)
Hihihi Vet Cool een hond die Andijvie eet...hahhaha Mijn vorige katje had een verslaving aan aardappels en komkommers die kon ik niet veilig laten liggen ...
jha echt grappig he zo heb ff 4 berichten achter elkaar gestuurd haha... ga ff me profielfoto veranderen...
Ja je was lekker bezig ik zag het hihiihihi Hoe staat t met de klachtjes?? Nog veel last van lucht?? Mijn (.)(.) are killing me