Is dat niet net zoiets als een voedingskussen zeg maar? Hebben ze dat niet bij de HEMA? Weet wel dat ze daar voedingskussens hebben
Volgens heeft een voedings kussen een beetje zo'n vorm: < De mijne is helemaal recht.. hihi zo dus: | Kan het nergens vinden in die maat.. Ik ga natuurlijk niet elke keer de buitenhoes eraf ritsen en wassen lijkt mij? Dus tips zijn welkom! (heb helaas geen naaimachine dus zelf maken is niet echt een optie) Ik ga me maar es omkleden, schoonouders wachten! Byeee!
Ik stond er ook niet eerder bij stil maar toen de ongi langer duurde keek vond ik het toch wel erg lang en heftig. Indd toch mooi dat je eitje dan wel bevrucht is geweest. Jammer dat het niet bleef zitten. Me veloskundige vertelde dat dit indd mogelijk toch een bevrucht eitje was. Knuff
Heb op de site gekeken maar me uitkering is nog niet gestort. Dus ga ook niet kijken want van kijken komt kopen. en meestal als ik zomaar even de winkel in loop kom ik juist wat tegen wat ik geweldig vind haha
haha, maar ik had gewoon zin om met hem een paar lekkere wijntjes te gaan drinken... Ach ja, ik zie wel wat er te gebeuren staat. Ik hoop dat de fysio snel belt!
Haha hoeft niet hoor, wil het liefst wachten tot woensdag, dan zijn mijn vriend en ik een half jaar bij elkaar, maar denk dat ik dat niet volhoud.
De fysio jou bellen? wat een luxe. Ik moet er zelf achteraan. Hopelijk word je date een leuke date en hoef je neit aan de pijn te denken
Hey dames, Ik ga jullie helaas verlaten ben vandaag, spontaal , ongi geworden! Ik blijf jullie volgen en duim voor heeeeeel veel roze!!!!
Misschien kun je alsnog opgeven. Je hoeft niks te kopen. Ga er gewoon heen met de instelling over een paar weken pas ik het toch niet meer.
De steken die ik gisteravond in bed had zitten er nog steeds nu wel minder maar mijn linkerzij is nog wel erg aanwezig zeg maar. HMM vreemd nog nooit gehad. Hoelang kun je eipijnen hebben??
Ik heb 1 januari een duidelijke ei gevoeld. Zo erg stekerig dat ik de huisarts belde. De pijn kan ongeveer een dag aanhouden. Duss klussen!!! hahaa