Thanx Lynette, Heb gister niet geklusd mannetje was te moe. Vanavond maar wel even klussen dus. Eergister gelukkig wel geklusd. Morgen temp maar afwachten of die eindelijk stijgt.
Eten staat op zo even de tafel klaarmaken en dan op mannetje wachten. Kunnen we eten. Krijg nu toch wel trek
hier wordt gekookt voor mij, ik had geen zin vandaag! vriendje ook niet, maar willen eigenlijk niet bestellen, daarom hij toch maar de keuken in gegaan. krijgen Mihoen met saté, gebakken eitje, augurk erbij, mmmmjammie
volgens mij is iedereen of aan het eten of aan het koken of onderweg naar huis! het is zo rustig hier!
Suzan, eipijn kan tot 2 dagen aanhouden en dan neemt het langzaam af. Die van mij is 4 uur heeeel erg en dan de volgende dag wel aanwezig maar minder
ik ben er ook maar moet dus echt wel doordoen, moet gaan sporten (en heb zooooo geeeen zin) Ik heb wel al de ene kant van het babybedje volledig afgeschuurd.
ben ook aan het koken. Werd helemaal misselijk van de geur van het lamsvlees dus maar snel een kippenworstje in de pan gegooid voor mij
nah , heb ff bijgelezen nu NOV ,,, pff ben wel nieuwschierig maar word toch wel heel veel gekletst ! en nov word ook wel heel druk .. wel heel gezelli
Hallo dames, allereerst enorm bedankt voor de felicitaties! Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Ik namelijk helemaal geen klachten behalve extreem moe. Lig bijna iedere dag tuusen 21.00 uur en 21.30 uur in bed. Ben me zelfs af aan het vragen of kruidvat 2 voor 5 ook vals posi test??? Hoewel ik ook nog steed niet ongi ben.
je MOET geen klachten hebben die komen vast nog wel ! hihi bij mij hadden bytheway ook 6 pendels t mis
Hoi Angel, Ik wil je geen valse hoop geven maar zo zag mijn eerste test afgelopen zaterdag er ook uit. 5 dagen later duidelijke posi test en dus zwanger! Succes, zal voor je duimen!